legitimatiebewijs nrk zijn te groot

Auteur Topic: legitimatiebewijs nrk zijn te groot  (gelezen 8188 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Mederiacvm

• Forum gebruiker
  • The chances of anything coming from Mars.....
Reactie #30 Gepost op: 8 april 2004, 23:58:48
Hallo,
Vanmiddag begreep ik dat onze afdeling voor alle vrijwilligers de nieuwe ID's heeft aangevraagd. Het moment dat ze daadwerkelijk aanwezig zullen zijn is nog niet bekend, dat is afhankelijk van het district, we zouden daarmee de eerste afdeling binnen ons district worden met de nieuwe ID's.
Wat betreft de prijs; er gaan geruchten dat de nieuwe ID's door de districten betaald zullen worden, het gaat de afdelingen dus niets kosten, maar zoals gezegd, dat zijn slechts geruchten.

Groet,
Mederiacvm
Had een dag maar 48 uur

benII

• Forum gebruiker
  • pluk de dag voor je in een vaas eindigt
Reactie #31 Gepost op: 4 juli 2004, 10:39:49
hoi hoi Mederiacvm

heb je al iets gehoord van de nieuwe ID's??

ik ben heel benieuwd, en hoor het graag van je

max

Mederiacvm

• Forum gebruiker
Reactie #32 Gepost op: 5 juli 2004, 00:14:32
Nee, sorry nog niets gehoord, ik zal vanavond (maandag) eens navragen of er al iets meer over bekend is,

Groet,
Mederiacvm
Had een dag maar 48 uur

benII

• Forum gebruiker
Reactie #33 Gepost op: 6 juli 2004, 14:28:13
bij ons ook niet hoor ;D

ik heb helemaal niks, niet eens een groot model. Laats bood ik mijn hulp aan bij een ongeluk. Zegt die agent graag...heeft u een legitimatie bij u...

gelukkig had ik een aed bedieners kaartje in mijn zak...en hij zag het verschil toch niet

ik hoor het wel

max

Mederiacvm

• Forum gebruiker
Reactie #34 Gepost op: 6 juli 2004, 17:55:41
Zoals beloofd heb ik het gisteren willen navragen, de persoon die erover gaat is echter nog een week op vakantie, ik heb hem dus ook niet gesproken, zodra hij terug is en ik hem weer spreek zal ik nogmaals proberen te informeren.
Had een dag maar 48 uur

Chopsticks

• Forum gebruiker
Reactie #35 Gepost op: 6 juli 2004, 22:39:19
Voor een voorbeeld van het nieuwe pasje klik hier

LET OP!!
- Ik heb dit pasje vluchtig gezien zonder dat er iets op ingevuld was, het klopt redelijk, maar niet 100%. Daarnaast heb ik de beschrijving snel doorgelezen die erbij zat welke uitsluitend voor de districten bestemd was.
- Dit pasje is dus in elkaar gezet met MS Visio en kan afwijken van het origineel.
- Op het origineel komt NIET je functie en/of afdeling te staan, enkel je naam en regnummer. Heb ik er puur voor mezelf bijgezet.
- Op de achterkant komt tekst te staan die erop neerkomt dat het legbewijs alleen geldig is in combinatie met een ander erkent legbewijs (paspoort, etc)
- De pasjes komen met z'n zessen voorbedrukt op een vel A4 (voor en achterkant). Ter plaatse wordt het regnummer en naam erop geprint. Vervolgens worden ze uitgesneden en met pasfoto gelamineerd.

Vragen? Stel ze gerust.

Ik zal kijken of ik binnenkort het origineel in handen kan krijgen. (Was zo stom om geen kopie van alles te maken voor mezelf)

benII

• Forum gebruiker
Reactie #36 Gepost op: 7 juli 2004, 12:00:46
we zijn benieuwwwddd

max

Joffry Ambu-Vpk

• Ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • Ambulanceverpleegkundige
Reactie #37 Gepost op: 7 juli 2004, 17:10:18
Liojkt me wel handig als op het pasje ook de functie vermeld staat, ze leren het ook nooit lijkt wel op het Landelijk Bureau.  :'(  Maar het is gelukkig wel een handzaam pasje ;)
HBO-V, ACLS, IC, SOSA, PHTLS, PALS, LOV. PO AMLS en nog wat andere semi-interessante afkortingen. Ambulanceverpleegkundige instructeur (P)BLS AED, rod

René Boot

• Gast
Reactie #38 Gepost op: 9 juli 2004, 09:46:57
Als ik goed kijk zie ik toch ook functie staan op het nieuwe pasje.

Groet

Chopsticks

• Forum gebruiker
Reactie #39 Gepost op: 9 juli 2004, 10:37:12
Dan lees je toch niet goed in mijn bericht bij het nieuwe pasje....