Gevaarlijk skaten?

Auteur Topic: Gevaarlijk skaten?  (gelezen 3386 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Gepost op: 18 november 2009, 15:13:07
Naar aanleiding van dit filmpje: http://www.dumpert.nl/mediabase/706551/ec1da688/pliesie_is_boos.html

Helaas krijgen de politiemensen het weer op hun boterham en hebben zij het weer gedaan. Ook vandaag weer n.a.v. een filmpje op Dumpert over een skateboard dat de weg op vliegt en waarvoor de skater in kwestie een bon krijgt. Je moet die commentaren eens lezen....  ::)

Linkje  ::)

http://www.dumpert.nl/mediabase/706551/ec1da688/pliesie_is_boos.html

Ik denk dat hier redelijk wat commentaar op gaat volgen, misschien eigen topicje geven?




Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #1 Gepost op: 18 november 2009, 15:16:35
Naar mijn idee ging het per ongeluk, door dat stoeprandje belandde het skateboard op de weg. Ik denk dat een praatje hier meer op z'n plaats was geweest. Voor zover ik kan oordelen n.a.v. het filmpje.


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #2 Gepost op: 18 november 2009, 15:18:40
ik kan het me niet voorstellen dat ze die jongen alleen meenemen naar het buro omdat zijn skateboardje op de weg ligt???  ::)
filmpje is moelijk te beoordelen, het lijkt erop dat er eea uitgeknipt is, er moet hier meer aan de hand zijn.
Samen sterk in de hulpverlening!


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #3 Gepost op: 18 november 2009, 15:19:10
Ik ben benieuwd welke bon(nen) de jongen kan krijgen op puur het skateboard-auto-moet-remmen incident  :)


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #4 Gepost op: 18 november 2009, 15:21:18
ik kan het me niet voorstellen dat ze die jongen alleen meenemen naar het buro omdat zijn skateboardje op de weg ligt???  ::)


Volgens mij omdat ie zich niet kon legitimeren.. maar da's speculatie. (daar zijn sommigen allergisch voor, sorry  ;))

De sfeer lijkt me erg gemoedelijk verder.


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #5 Gepost op: 18 november 2009, 15:24:59
Ik ben benieuwd welke bon(nen) de jongen kan krijgen op puur het skateboard-auto-moet-remmen incident  :)
ik citeer:
"in het slechte geval krijgt hij een heel dik verbaal, van een paar honderd euro, voor het in gevaar brengen van het...... als ik moet gaan remmen met mijn dienstauto, omdat het skateboard hier de weg op schiet he, da's niet goed, da kan ik je vast vertellen"  "als ik met mijn dienstauto daarvoor moet gaan remmen, hebben jullie echt een probleem"
Samen sterk in de hulpverlening!


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #6 Gepost op: 18 november 2009, 15:26:19
ik citeer:
"in het slechte geval krijgt hij een heel dik verbaal, van een paar honderd euro, voor het in gevaar brengen van het...... als ik moet gaan remmen met mijn dienstauto, omdat het skateboard hier de weg op schiet he, da's niet goed, da kan ik je vast vertellen"  "als ik met mijn dienstauto daarvoor moet gaan remmen, hebben jullie echt een probleem"
Dat had ik zelf ook gehoord, nu nog het feit warvoor hij strafbaar gesteld kan worden, dat zullen de agenten onder ons vast weten  :)


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #7 Gepost op: 18 november 2009, 15:28:56
Gevaar of hinder veroorzaken etc... artikeltje volgt nog wel, denk ik.


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #8 Gepost op: 18 november 2009, 15:31:35
Artikel 5 Wegenverkeerswet.


DistrictZuid

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 268
  • brandweer vrijwilliger & verpleegkundige
Reactie #9 Gepost op: 18 november 2009, 15:32:46
En dat is het volgende:

Artikel 5

Het is een ieder verboden zich zodanig te gedragen dat gevaar op de weg wordt veroorzaakt of kan worden veroorzaakt of dat het verkeer op de weg wordt gehinderd of kan worden gehinderd.