Ik (GHOR NL) vindt het merkwaardig dat wij veel geluiden vanuit het werkveld horen dat de SIGMA'ers graag onder de GHOR vlag willen werken, aangezien zij de meerwaarde van het NRK er niet in zien. Opmerkelijk vindt ik tot nu toe resultaten van de poll, 0% vindt dat het NRK slecht communiceert.... Overigens denk ik niet dat er maar een kleine 20 SIGMA leden op dit panel rondlopen.
Wij horen veel geluiden dat de SIGMA mensen niet meer met het NRK willen samenwerken. Wanneer ik naar deze poll kijk, zie ik dat veel mensen het grootste knelpunt 'te wening' inzetten kiezen. Wanneer wij (GHOR) de SIGMA leden willen overnemen (net als brandweer), kunnen wij ook niet aan jullie wens voldoen, immers er gebeuren maar weinig grote GRIP incidenten en maar goed ook.
Tevens ontwikkeld de logistiek en techniek zich razendsnel. We bevinden ons in de technologische fase dat wij binnen 60 min meer dan 60 ambulances TP kunnen hebben. Wanneer ik de 'klachten' van de SIGMA en investering die wij doen in de SIGMA tegeonver de meerwaarde leg, vrees ik voor de toekomst van de SIGMA.
Nogmaals proberen wij (GHOR) hier inzicht in te krijgen. Het zou ons dan ook sieren als meer leden op deze poll en topic zou reageren! Hebben wij het mis?