Ik zie net dat we een enorme uitdaging hebben, schitterdende foto's Rene. Tja, hier zullen we alles voor uit de kast moeten halen.
Dit is het zwaarst mogelijke scenario op van toepassing wat maar mogelijk is. Medisch bemoei ik mijzelf niet mee, geen kaas van gegeten.
Benaderen gaat al een gigantisch probleem opleveren. Mijn eerste aandacht gaat natuurlijk uit naar de s.o. die zullen gekoeld moeten gaan worden, opschalen naar zeer grote brand, peletonnetje kunnen we hier wel gebruiken, zorg dragen voor voeding in de vorm van een WTS, die komt gelijk mee met het peleton Vervolgens zou ik gaan kiezen voor behoud van de tunnelconstructie, meer valt er toch niet te redden bij deze brand. Hij staat volgens mij aan het begin van de tunnel, kiezen voor een benadering van de andere kantis volgens mij niet mogelijk door de afstand en de ongelofelijke warmte ontwikkeling in de tunnel.
Volgens mij moet je gaan kiezen voor een inzet mat waterkanonnen en dan onszelf concentreren op het behoud van de tunnel.
Mochten er la kijkers zijn dan worden die wel weggejaagd door de warmteontwikkeling van deze brand, evacueren hoeft ook niet meer, het leed is al geleden, erger dan dit kan het volgens mij niet meer worden.
Gr Jaap