GRIP 1 Middel hulpverlening gesprongen drinkwaterleiding Noordplein - Rotterdam 21-11-2009

Auteur Topic: GRIP 1 Middel hulpverlening gesprongen drinkwaterleiding Noordplein - Rotterdam 21-11-2009  (gelezen 5795 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

AnneJan

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,516
  • Geïnteresseerde; ter land, ter zee en in de lucht!
    • 112 Fotografie uit Leeuwarden e.o.
Waarvoor zou je dan die ambu's nodig hebben?

Nee, wil alleen zeggen dat het blijkbaar alleen heeeel veel wateroverlast is, en geen slachtoffers. That's a good thing, right?  :)

-edit- Ok, ik begrijp natuurlijk dat het ernstig is!! Ik had moeten zeggen: Dat er NOG geen slachtoffers zijn. WEL heel veel mensen zonder water ...
Het enige wat je zeker weet, is dat je niets zeker weet.


nrkvbdnh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,153
  • nrk verbindingsdienst noord holland
Opvallend dat er geen ambu's zijn ge-alarmeerd, alleen de OVD-G.
wat zou je van gezondheid zeggen als er geen drinkwater meer uit de kraan komt daar heb je geen ambu voor nodig wel ovd-g en ja bij een grip komt hij ook
nederlandse rode kruis verbindingsdienst noord holland  AED bediennaar/matriaalbeheerder VBD-NW


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Nee, wil alleen zeggen dat het blijkbaar alleen heeeel veel wateroverlast is, en geen slachtoffers. That's a good thing, right?  :)

Ja maar zo opvallend is het dus niet.. Als er een straat blank staat heb je bijv geen ambu nodig.
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


Stefan Verkerk

  • Fotograaf Wezep e.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,968
  • Weerliefhebber
    • StefanVerkerk.nl
Wat zou er gebeuren als de stadsverwarming is opengebroken? Neem aan dat dan alles met Prio 1 ter plaatse mag gaan?
www.stefanverkerk.nl | www.hmpaal.nl | PPK houder | Canon


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Wat zou er gebeuren als de stadsverwarming is opengebroken? Neem aan dat dan alles met Prio 1 ter plaatse mag gaan?

Zijn er mensen in gevaar ja/nee... ;)


Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,427
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Ja maar zo opvallend is het dus niet.. Als er een straat blank staat heb je bijv geen ambu nodig.

Ik wou het net opperen. Die Rotterdamse stadsverwarming is ook nog een optie. Ik meen dat ze ooit eens zo'n rotgeintje gehad hebben in de Koopgoot. Word je niet vrolijk van.


Stefan Verkerk

  • Fotograaf Wezep e.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,968
  • Weerliefhebber
    • StefanVerkerk.nl
www.stefanverkerk.nl | www.hmpaal.nl | PPK houder | Canon


Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,427
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Dat zeg ik, ziet er leuk uit, maar de winkeliers konden er geloof ik niet echt om lachen.

Wat het ook is, hopelijk blijft het een beetje binnen de perken.


nrkvbdnh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,153
  • nrk verbindingsdienst noord holland
Zoiets ::) ::) http://www.vanderrijk.nl/fotos/20051224/chaosin010.htm
zo als die damp op stijgt op de foto's lijkt het inderdaad wel de stadsverwarming maar deze foto's zijn wel met daglicht en de alarmering is toch echt s'avonds
nederlandse rode kruis verbindingsdienst noord holland  AED bediennaar/matriaalbeheerder VBD-NW


Stefan Verkerk

  • Fotograaf Wezep e.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,968
  • Weerliefhebber
    • StefanVerkerk.nl
Enorme wateroverlast Noordplein R'dam
21 november 2009

Op en rond het Noordplein in Rotterdam is enorme wateroverlast ontstaan door een leidingbreuk. Volgens de Brandweer staan tientallen kelders blank.
Er komen ook klachten binnen van bewoners van de Erasmusstraat en de Erasmusstraat.

Hoe groot de omvang van de wateroverlast is, is nog niet bekend. Ook is onduidelijk hoe de lekkage heeft kunnen ontstaan.

Bron: http://www.rtvrijnmond.nl/Homepage/Nieuws?view=%2FNews%2FDefault%2F2009%2Fnovember%2FEnorme%20wateroverlast%20Noordplein
www.stefanverkerk.nl | www.hmpaal.nl | PPK houder | Canon