Elke vergelijking met de USA raakt kant noch wal.
Het gaat hier om een simpel feit, je wordt gevorderd je voertuig aan de agent te overhandigen. Dit ben je verplicht te doen. Uit je antwoorden lees ik, geheel voor eigen rekening, een "dat doe ik toch niet, wat wil je nou"-houding. Weinig hulpvaardigheid spreekt uit je "deuren op slot" en de 300+PK beschrijving van je bolide, wat teveel weelde zou zijn voor een agent. Als jij de rij-opleiding halfbakken noemt, leg dan maar eens uit welke superieure rij-kunsten jij denkt te hebben aan de hand van welke superieure rij-opleidingen. Waar jij het hebt over halfbakken ruik ik voornamelijk gebakken lucht.
Voor mij leest het alsof je jezelf boven de wet, en de uitvoerenden daarvan stelt. Wordt zelf agent zou ik zeggen, vorder je een keer je eigen voertuig.
De vergelijking met de usa maak ik om te laten zien dat ook agenten mensen zijn en fouten maken, dus neem ik niet zomaar alles klakkeloos aan wat ze roepen.
Als je mijn andere postings in dit topic gelezen had zou je waarschijnlijk niet z'n vooroordeel verspreiden zoals je nu doet. Ik confermeer me aan de nederlandse wet, in een enkel geval doe ik dat niet maar zal dan de consecuenties aanvaarden (boete). Even over hoe je leest, ik vind het "erg selectief", ik meldt toch duidelijk dat mijn deuren automatisch op slot gaan? Dat is voor de veiligheid, heeft niks met ongehoorzaamheid te maken. Over mijn rij-kwaliteiten, het hoogst haalbare volgens e.p.g.s.a.
maar dit is niet relevant voor de openbaren weg maar zegt veel over O.L.H. (Over Limit Handling)
Of ik agent wil worden....... sorry maar dat wil ik niet... zal hier niet verder op ingaan daar ik dan de blauwe kant zou kunnen beledigen en dat wil ik niet.