heb echt geen tijd om het kenteken dan op te schrijven hoor!!.... ik vermoed dat tosa in zon situatie geboeid aan een lantaarnpaal staat.......
Nou Tosa, ook al heb je die rijopleiding, deze geeft jou niet de ontheffing om door rood te rijden etc, daardoor ben je sowieso niet verzekerd als er iets gebeurd. Maar uiteraard moet je het zelf weten, je zegt nu wel dat je zo zou reageren, maar op het moment dat een agent naar je toe komt rennen, je deur opentrekt en jou uit de auto sleept vermoed ik toch wel dat je meewerkt..........
Bovendien denk ik niet dat je een agent van zijn sokken zou rijden als hij aan je portier hangt......
Ik vermoed dat red zich voor de rechter zal moeten verantwoorden voor zijn buitensporige gedrag.
En voor de duidelijkheid bij mijn auto gaan de deuren vanzelf op slot als ik 15km/u rijdt en weer los als ik de sleutel uit het contact haal, de deuren zijn uiteraard wel van binnen te openen. Vermoedelijk sta je zelfs aan de verkeerde deur te rukken (nissan gt-r rechts gestuurd)
Ik moet echt om je lachen red, ik denk dat je de weelde van +300pk niet eens kan handelen...........
Ik rijdt niet een standaard vwtje, en zelfs die weten jij en/of je collega's niet in alle gevallen te handelen, dus voel je alsjeblieft niet zo suprieur met die half bakken standaard rijopleiding die je nodig hebt om met ogs te mogen rijden.
Ik ben ook erg benieuwt naar je leeftijd en je rang.
Over respect gesproken; ik heb echt wel respect voor onze wetshandhavers, ik wou dat het andersom ook zo zou zijn richting de belastingbetaler.
Wie wil naar de situatie die we kennen uit de states? hoeveel onschulige burgers zitten daar ook alweer vast? Nee, het is in NL gelukkig nog goed geregeld.