Visser Ambulance 4 Zeeland te koop?

Auteur Topic: Visser Ambulance 4 Zeeland te koop?  (gelezen 5836 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

Mini HV

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 213
  • Hulpverleningsminiaturen om bij weg te smelten
    • Hulpverleningsdecals and more!
Reactie #10 Gepost op: 12 december 2006, 09:14:22
Visser heeft denk ik inmiddels een groot probleem.... Het schijnt niet alleen een achteras-probleem te zijn maar ook komt het voor dat er scheurvorming in de carrosserie ontstaat. Bovenstaande problemen zijn ook mogelijk bij de VW T5.

Grtzz Blommie

Het 'achterasprobleem' is zeker niet volledig toe te schrijven aan Visser. Een groot deel van het probleem os veroorzaakt door Mercedes die te lichte achterassen levert voor een voertuig waarvan zij de specificaties wel kennen. Ook de standaard Mercedes E heeft een probleem met de achterassen, alleen is Mercedes een ster in het verbergen van de klachten en schuift dit te gemakkelijk bij de carrosseriebouwers. Want niet alleen Visser kamt met dit probleem, ook andere ambulancebouwers hebben het probleem al ondervonden. Als vervolgens de ambulancediensten ook nog de voertuigen vol propt met spullen, meer dan bij het ontwerp en de bestelling van het voertuig is aangegeven, dan vraagt dat om problemen.
Kijk ook eens op www.fvc-decals.nl Beter 1 hulpverleningsminiatuur in de hand dan 10 in je straat


Mini HV

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 213
  • Hulpverleningsminiaturen om bij weg te smelten
    • Hulpverleningsdecals and more!
Reactie #11 Gepost op: 12 december 2006, 09:15:55
Wil ik hier niet noemen. Lijkt me begrijpelijk neem ik aan....

Grtzz Blommie

Graag even via de PM persoonlijk contact. Bericht is aan je PM verzonden.

Fokko
Kijk ook eens op www.fvc-decals.nl Beter 1 hulpverleningsminiatuur in de hand dan 10 in je straat


gignnl

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 964
  • Dit forum is het helemaal !
Reactie #12 Gepost op: 12 december 2006, 16:23:24
en het is niet de eerste keer dat mercedes voor schut gaat.eind 80 er jaren bleek er bij de brandweerchassis iets niet te kloppen met de remsystemen.het probleem dook op bij de brandweer berlijn destijds een trouwe mercedes klant.de problemen waren zo erg dat men hier bijna 12 jaar lang een ander merk heeft verkozen.