Cadeautje: ingepakte flitspalen - 04-12-2009

Auteur Topic: Cadeautje: ingepakte flitspalen - 04-12-2009  (gelezen 10636 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,430
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Reactie #30 Gepost op: 4 december 2009, 20:51:12
Ik ben het met de stelling eens.

Niet omdat het een flitspaal betreft, maar omdat het verboden is om het werk van de politie te saboteren.

En dat allemaal om een drankje te promoten. Waar ligt de grens vraag ik me af. Gaan we straks grote reclame aanhangers krijgen van letselschade advocaten die langs de file rijden ontstaan na een ongeval?

Keihard aanpakken, die drankjesboer.


T4tinus

  • BHVer
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 348
  • Met en zonder
Reactie #31 Gepost op: 4 december 2009, 23:06:49
Precies Diamondback, en de boete verhogen met de geschatte gemiste dag opbrengst van de boetes  ;)
In ieder geval weten we nu aan welk drankje we de kleine criminele wegmisbruiker kunnen herkennen... 8)


handTAS

  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #32 Gepost op: 4 december 2009, 23:30:18
Zelfs de politie zelf noemt de actie ludiek!  Zijn jullie allemaal nakomelingen van Koos en zijn persoonlijke *-likkendedwerg? Iets teveel wegmisbruikers gekeken.

WM modus aan: "De maniac rijdt met levensgevaarlijke snelheden en denkt dat hij zijn voertuig onder controle heeft, gelukkig zijn knabbel en babbel in de buurt om de piraat staande te houden voor zijn overschrijding van maar liefst 14 km per uur. "   Koos zo hard rijden op een provinciale weg is toch levensgevaarlijk!?  Ja tovertrolletje van me, elk jaar weer vallen er vele doden en gewonden op deze wegen, daarom treden we hard op tegen dit soort acties. WM-modus uit

Off topic: mocht ik ooit het genoegen hebben in aanraking te komen met vros'ser inclusief camera ploeg dan zal ik in geval van BodW met veel genoegen meewerken en nodig ik Leo persoonlijk uit voor een kopje koffie. Maar die André van der Toorn ik zou het liefste zijn krukje onder hem vandaag trapen.


Gast

  • Gast
Reactie #33 Gepost op: 4 december 2009, 23:32:11
Zijn jullie allemaal nakomelingen van Koos en zijn persoonlijke *-likkendedwerg? Iets teveel wegmisbruikers gekeken.

Nee, maar verschillende meningen kunnen prima naast elkaar bestaan als we de mening van een ander net zo makkelijk accepteren als dat je zelf wilt dat jouw mening ook geaccepteerd wordt.


handTAS

  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #34 Gepost op: 4 december 2009, 23:34:57
Nee, maar verschillende meningen kunnen prima naast elkaar bestaan als we de mening van een ander net zo makkelijk accepteren als dat je zelf wilt dat jouw mening ook geaccepteerd wordt.


Ja je hebt eigenlijk gelijk, moest weer even wat frustratie kwijt ivm de 7 min WM voordat topgear begon.


T4tinus

  • BHVer
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 348
  • Met en zonder
Reactie #35 Gepost op: 5 december 2009, 00:38:00
Kijk, ik vind het ook wel creatief verzonnen maar ik heb een beetje moeite met de schaal van de grap.
Als er vannacht 70 man van het bedrijf die dozen hebben geplaatst dan zijn ook minstens 70 agenten bezig geweest ze te verwijderen.
Da's een kwart jaar van een politiejaarsalaris alleen voor het verwijderen.
Als er daadwerkelijk een actieve snelheidsmeter in zit, moet die ook weer op werking worden gecontroleerd. Kost allemaal tijd en geld.

En volgend jaar gaan de autoschade premies weer omhoog  :'(

Mijn probleem is vooral dat de samenleving opdraait voor de grootste kostenposten van deze ludieke actie.


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #36 Gepost op: 5 december 2009, 00:44:01
actie op zich was leuk, dat het commercieel blijkt te zijn is minder, en verder, dat spul is niet te zuipen!  ;D
Samen sterk in de hulpverlening!


TrainBrain

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 43
Reactie #37 Gepost op: 5 december 2009, 00:53:05
...en voor het smartegeld van de extra verkeersdoden...

Of je nu met 80 of met 87 tegen een betonnen muur rijdt, dood ben je echt wel. En een beetje dood of heel erg dood is nog steeds dood.

...dat de samenleving opdraait voor de grootste kostenposten...

Misschien moet de politie eens zijn hand in eigen boezem steken en geen sigaretten, gezinsuitjes naar zweden en marokko, de helft van de hypotheek en vast nog veel meer onbehoorlijke uitgaven declareren uit geld van de samenleving. Dat is wat mijn probleem is.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #38 Gepost op: 5 december 2009, 01:07:16
Misschien moet de politie eens zijn hand in eigen boezem steken en geen sigaretten, gezinsuitjes naar zweden en marokko, de helft van de hypotheek en vast nog veel meer onbehoorlijke uitgaven declareren uit geld van de samenleving. Dat is wat mijn probleem is.

Bedankt voor je positieve inbreng  ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Shave

  • Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,355
Reactie #39 Gepost op: 5 december 2009, 09:46:31
Ook in Den Bosch diverse palen voorzien van een doosje.

Foto's afkomstig van www.brabantsdagblad.nl