P2000 Alarmering Ambulances Kennemerland alleen postcode/plaatsnaam ?

Auteur Topic: P2000 Alarmering Ambulances Kennemerland alleen postcode/plaatsnaam ?  (gelezen 32186 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #60 Gepost op: 28 december 2009, 16:38:11
Jongens jongens toch... het stikt hier van de "ramptoeristen"

piepertjes dit en dat... leuk voor knaapjes van 16 jaar maar volwassen mensen die zichzelf "verrijken" met andermans ellende en er dan ook nog gewichtig over gaan doen.... pfff

door rood rijden om maar snel TP te zijn... midden in de nacht je bed uit om foto's te gaan maken van een auto die brand... Miss gewoon een echte baan gaan zoeken mensen????

Heb ik me toch weer laten verleiden om te reageren OEPS
Beste Eelco, moeilijk he, even voorstellen...  ;)

Ik zeg jongens en meisjes....

vliegtuigspotten... miss als alternatief???? kan je je scanner nog voor gebruiken ook en je zit niet meer bovenop andermans leed.

Eelco, welkom op het hulpverleningsforum, leuk ook dat je je even voorstelt hier!  ;)

Voor meer informatie over jouw hobby verwijs ik je graag door naar www.vliegtuigspotten.info, veel plezier daar verder!  :)
Samen sterk in de hulpverlening!


mvb

  • Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,349
Reactie #61 Gepost op: 28 december 2009, 18:22:29
Beste Eelco, moeilijk he, even voorstellen...  ;)
 

Laat hem maar joh, hij heeft het niet zo op fotografen die op calamiteiten afgaan, dat was al bekend :)


Rescue Ranger

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,587
  • Lekker ragge op strand, zee en de snelweg
    • Zandvoortse Reddingsbrigade
Reactie #62 Gepost op: 28 december 2009, 19:00:47
146 is daar weggevallen, dus het nut van die nummers is mij een raadsel... RR?

Hunter,

bij een P2000 alarmering zijn er 8 karakters gereserveerd voor eenheidsnummering. Gecombineerde alarmering voor meerdere eenheden kunnen er maar 8 geselecteerd worden, dus 5 van de eerste ambu en dan een spatie en gevolgd door de resterende.

Zelf maak ik hiervan gebruik als ik een heli met een OvD-G inzet heb. Dan combineer ik de alarmering van de OvD-G met de heli en staat de heli alarmering in zijn P2000 alarmering.

Tja en waarom een eenheidsnummer?  ???

RR (die ook niet overal een antwoord op heeft)
Elke hulpverlening start met communicatie.


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #63 Gepost op: 28 december 2009, 20:15:23
Jongens jongens toch... het stikt hier van de "ramptoeristen"
piepertjes dit en dat... leuk voor knaapjes van 16 jaar maar volwassen mensen die zichzelf "verrijken" met andermans ellende en er dan ook nog gewichtig over gaan doen.... pfff
door rood rijden om maar snel TP te zijn... midden in de nacht je bed uit om foto's te gaan maken van een auto die brand... Miss gewoon een echte baan gaan zoeken mensen????

Knappe reaktie hoor. Lekker afgeven op fotografen, maar als er nooit meer foto's in de krant verschijnen, of beelden op TV dan is het waarschijnlijk ook niet goed. Voor sommige mensen IS dat hun dagelijkse broodwinning, hoe moeilijk je je dat misschien ook voor kunt stellen....


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #64 Gepost op: 31 december 2009, 19:11:22
Jongens jongens toch... het stikt hier van de "ramptoeristen"

piepertjes dit en dat... leuk voor knaapjes van 16 jaar maar volwassen mensen die zichzelf "verrijken" met andermans ellende en er dan ook nog gewichtig over gaan doen.... pfff

door rood rijden om maar snel TP te zijn... midden in de nacht je bed uit om foto's te gaan maken van een auto die brand... Miss gewoon een echte baan gaan zoeken mensen????

Heb ik me toch weer laten verleiden om te reageren OEPS

Eelco,

Ik heb niet echt het idee dat je het plezierig vindt om dit forum te bezoeken (gezien je 2 über-enthousiaste postings tot nu toe)....
Iets waarop ik me dan afvraag; Waarom bezoek je dit forum dan? En waarom je dan overal aan ergeren?  ::)

Dit heet het hulpverlenings-forum, en niet het ikhebhethiernietnaarmijnzinafzeikforum... ding dong!   :-X

Groeten, Jeroen (las ik nou iets over een andere hobby zoeken??? Niet iets voor jezelf dan??.....)


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #65 Gepost op: 22 januari 2010, 19:53:42
Ik zeg jongens en meisjes....

vliegtuigspotten... miss als alternatief???? kan je je scanner nog voor gebruiken ook en je zit niet meer bovenop andermans leed.
nee, dat is wel een lekkere hobby dan... :D :o

Assendelver zit vast voor aanranden vliegtuigspotters

Gepubliceerd op 22 januari 2010, 18:57
Laatst bijgewerkt op 22 januari 2010, 19:17

Assendelft -  
Het openbaar ministerie verdenkt een 67-jarige inwoner van Assendelft ervan dat hij drie mannen, van wie een met een autistische stoornis, heeft aangerand tijdens het kijken naar vliegtuigen op Schiphol. De verdachte zou de slachtoffers vorig jaar maart en oktober op de spottersplek aan de IJweg bij de Polderbaan tot ontuchtige handelingen hebben gedwongen.

Het openbaar ministerie gaat ervan uit dat hij geweld heeft gebruikt of daarmee heeft gedreigd. De man zit al drie maanden in voorarrest, zo bleek gisteren tijdens een procedurele zitting van de meervoudige kamer van de rechtbank Haarlem. De zaak wordt naar verwachting eind februari inhoudelijk behandeld.
Samen sterk in de hulpverlening!


WIS IM+

  • Iets met asfalt en witte strepen erop
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 105
  • IM is geweldige uitvinding
Is het mogelijk om ergens bij de VRK aan geven of er iets aangepast kan worden in de p2000 alarmeringen.?

Vroeger kon je zien bij een snelweg incident hoeveel ambu's er kwamen, daar kan je dan rekening mee houden qua afzetting.

Tegenwoordig zie je dat niet meer, en dat vinden we jammer, je kan dus minder goed inspelen op de ketenpartners.

Een optie is zoals RAVAA alarmeerd, deze geven alleen de A10 weer. maar daarmee weten wij al meer als genoeg.

Kan iemand ons vertellen hoe we dat kunnen bespreken, en via wie.?  PM is altijd welkom
Multidiciplinair zorgen voor een goede afloop  *** Alle uitspraken op dit forum zijn mijn persoonlijke uitspraken en meningen. ***


tatuta

  • NRK - EHBO'er
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 418
  • Geinterreseerde
    • Valvas Multimedia
Kan iemand ons vertellen hoe we dat kunnen bespreken, en via wie.?  PM is altijd welkom

ik denk dat SimonSt je wel kan helpen
NRK:                                         District ’s-Hertogenbosch e.o.       EHBO’er


Rescue Ranger

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,587
  • Lekker ragge op strand, zee en de snelweg
    • Zandvoortse Reddingsbrigade
Helaas, maar hier heeft Simon niets van doen.

Besluit staat vast. De enige manier is om via het Management RAV Kennemerland een verzoek te doen en dan zal men erover denken.

RR (het antwoord is dus neen)
Elke hulpverlening start met communicatie.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Is het mogelijk om ergens bij de VRK aan geven of er iets aangepast kan worden in de p2000 alarmeringen.?

En niet alleen jullie vinden het jammer, er zijn zat andere beroeps-hulpverleners die het ook érg jammer vinden dat er niet meer gelezen kan worden die ambu heen gaat die net langs komt getoeterd....
Daarnaast werd P2000 regelmatig gebruikt om even te kijken welke ambu er nou ter plaatse was geweest
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !