Cruiseschip getroffen door reuze golf, 2 doden - Middellandsezee 03-03-2010

Auteur Topic: Cruiseschip getroffen door reuze golf, 2 doden - Middellandsezee 03-03-2010  (gelezen 3167 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
http://www.telegraaf.nl/buitenland/6195272/__Doden_en_gewonden_op_cruiseschip__.html

wo 03 mrt 2010, 18:36
Doden en gewonden op cruiseschip

ATHENE -  Op het cruiseschip Louis Majesty zijn woensdag voor de kust van Spanje twee passagiers omgekomen, nadat het schip door reusachtige golven werd getroffen. Zes andere mensen raakten gewond, aldus de Griekse kustwacht.

Het schip uit Cyprus was op weg van Marseille naar Barcelona. Naar verwachting loopt het cruiseschip later in de avond de haven van Barcelona binnen. Over de nationaliteit van de slachtoffers is nog niets bekendgemaakt. Aan boord van de Louis Majesty zijn 1350 toeristen en 580 bemanningsleden.

Zitten er misschien familieleden van u of goede kennissen aan boord van dit cruiseschip, laat ons dat dan weten...




T4tinus

  • BHVer
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 348
  • Met en zonder
voor wie meer wil weten over dit cruise schip: onboard footage en meer (allemaal engels/amerikaans) http://news.yahoo.com/s/ap/eu_mediterranean_cruise_ship_accident


AS

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 109
En uiteraard zijn er amateurbeelden van de cruiseboot ten tijde van de impact.

Una ola gigante impacta contra el crucero 'Louis Majesty


peebee

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 986
Uit reacties op andere sites begrijp ik dat de eerste 40 seconden (zeg maar stuurhut en buitenfilmpjes) afkomstig zijn andere reeds bestaande filmpjes die al langer op youtube circuleren. Ik weet het niet, binnen film schijnt wel te kloppen.
If it's idiot proof, they invent a better idiot. PEBKAC - Problem exists between keyboard and chair alles is een raadsel maar ik weet nog niet in wat


Hertog Jan

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 57
Er zitten filmbeelden in het filmpje die al in 2007 op internet stonden.

Huge Wave hits cruise ship
Super Wave

Dit maakt het gehele filmpje ongeloof waardig.


jadjong

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 557
hier nog een mooie die er wel bij mag