Landelijke verbindingsdag

Auteur Topic: Landelijke verbindingsdag  (gelezen 2619 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Mederiacvm

• Forum gebruiker
  • The chances of anything coming from Mars.....
Gepost op: 22 maart 2004, 00:29:50
L.S.

Wie van de hier anwezigen is afgelopen zaterdag in Barneveld geweest op de Landelijke Verbindingsdag? Hoe vonden jullie het, nog iets geleerd? Voor herhaling vatbaar?

Zelf vond ik het wel interessant, een aantal kleine dingetjes geleerd, dingen die ik nog niet wist. Ik vond het jammer dat onze groep maar 11 posten heeft kennen bezoeken, maar ik begreep dat niemand alle posten heeft gehad. Mocht een dergelijk initiatief nogmaals worden opgepakt denk ik dat ik weer zal komen, al denk ik dat het makkelijker/beter is een dergelijke dag op Gewestelijk niveau te organiseren.

Graag zou ik jullie mening hierover vernemen.

Had een dag maar 48 uur

Eric

• Forum gebruiker
Reactie #1 Gepost op: 23 maart 2004, 00:05:52
Hallo,

Ja ik ben er ook geweest, ik vond het een gezellige dag en heb ook mijn kennis weer even opgefrist. Na een chaotisch begin (maar dat is rode kruis eigen) liep het de rest van de dag lekker vlot.
Zelf heeft onze ploeg geloof ik 13 posten bezocht. Ik vond het jammer dat je kris kras door het gebied croshte en zo veel tijd met reizen kwijt was. Ik had liever gezien dat je gewoon naar de dichtsbijzijnde post kon rijden en dan desnoods even wachten op de voorgaande ploeg.
Komt beslist in aanmerking voor een vervolg.

Eric
Brandwacht BHV 'er Eerste hulpverlener Medewerker verbindingsdienst rode kruis Lid geneeskundige eenheid (sigmalid)

uitkijk

• Senior gebruiker
  • Dit forum is het helemaal !
Reactie #2 Gepost op: 29 maart 2004, 21:06:32
Wat moet ik me bij deze dag voorstellen? Ik was zelf op de radiovlooienmarkt met een aantal vrienden  ;D

Kees  8)

Arijan Diender

• Gast
Reactie #3 Gepost op: 29 maart 2004, 21:16:32

Ben ook op de verbindingsdag geweest. heb via Rode Kruis collega´s fotos gemaild gekregen als jullie belangstelling hebben voor deze dan graag even een mailtje naar mij.
Het was verder een leerzame dag

Arijan

Mederiacvm

• Forum gebruiker
Reactie #4 Gepost op: 29 maart 2004, 22:52:06

Ben ook op de verbindingsdag geweest. heb via Rode Kruis collega´s fotos gemaild gekregen als jullie belangstelling hebben voor deze dan graag even een mailtje naar mij.
Het was verder een leerzame dag

Arijan

Ik krijg als het goed is ook nog enkele foto's toegezonden, maar als jij de jouwe naar me zou kunnen mailen zou ik dat erg op prijs stellen.
Had een dag maar 48 uur

uitkijk

• Senior gebruiker
Reactie #5 Gepost op: 30 maart 2004, 00:36:30
Mogelijk moet ik als verbindelaar de volgende keer ook maar eens komen kijken. Echter voordat ik ga zou ik wel graag willen weten of de reis vanuit het Zeeuwse ook de moeite waard is voor iemand die voor zijn beroep in de verbindingen zit. Waarom is de landelijke verbindingsdienst niet wat opener, bijvoorbeeld op de eigen homepage wat het nu eigenlijk allemaal behelsde?
Overigens is de homepage niet erg actueel.
Misschien niet terecht, maar mij bekruipt weer het sectie stiekum gevoel.

Kees  8)

Mederiacvm

• Forum gebruiker
Reactie #6 Gepost op: 30 maart 2004, 01:02:03
Ik denk dat voor iemand die professioneel bezig is met alles omtrent verbindingen deze dag niet veel nieuws zal hebben opgeleverd. Een van mijn collega's die mee is gegaan en al geruime tijd bij de verbindingsdienst zit zei niets nieuws te hebben geleerd/gezien, de enige
post die hij interessant vond was waar de nieuwe relais werden uitgelegd.
Ik denk dat voor erg ervaren verbindelaren een dergelijke verbindingsdag vooral gezien moet worden als een mogelijkheid collega's uit andere delen van het land te ontmoeten en kennis en ervaringen uit te wisselen.

Of het zin heeft vanuit Zeeland te komen? Dat is een afweging die je zelf zal moeten maken, ik denk dat als de volgende verbindingsdag weer op ruim 2 uur rijden afstand plaatsvindt ik afwezig blijf, al zal een vooraf geopenbaard programma me mogelijk toch overtuigen te komen mocht dit zich als erg interessant presenteren.
Had een dag maar 48 uur

uitkijk

• Senior gebruiker
Reactie #7 Gepost op: 30 maart 2004, 11:15:41
Hartelijk dank voor de uitleg, daar kan ik wat mee  :)

Mogelijk is dit iets voor de coördinatoren om mee te nemen bij de organisatie van een volgende verbindingsdag, COMMUNICEER, zodat vrijwilligers weten wat er te doen is, mogelijk raak ik dan zelfs enthousiast.

Kees  8) (kritisch maar niet onwelwillend)