Ik weet het niet, misschien zullen we dat nooit weten, want het kan natuurlijk ook toeval zijn dat juist gisteren Palmpie zijn profetische woorden uitsprak.
Onderschat nooit de kracht van internet, feit is dat vele "vooraanstaande" bestuurders mee lezen hier.
Toen ik ontboden werd bij veiligheids regio Flevoland om de mogelijkheid te bekijken of er mee gedaan kon worden aan de oefening bij Zeewolde, wierp de brandweermn mij en complete uitdraai van "de KNRM vaart nog in 50%" voor de voeten, "wat is hier in godes naam aan de hand, vroeg tie...
Over dat stukje van Simon regende het telefoontjes van BOBO's bij zijn werkgever.
Er wordt veel meegelezen, dus al kan ik niet beweren dat het een rol gespeeld heeft, uitsluiten kan ik het ook niet. Er zijn naar aanleiding van de ook hier gekopieerde sukjes op de site van de Gooi- en Eemlander harde (geschreven) klappen uitgedeeld aan de burgemeester, zijn uitspraken in de krant en de commentaren op de site van Gooi- en Eemlander lezers hebben waarschijnlijk niet positief bijgedragen aan zijn populairiteit en imago.
Zoals in een van de commentaren: "ik vernam dat hij ooit een rechtenstudie begonnen is, het ware beter als hij deze ook afgemaakt had".
Ai...
Henk
Burgemeester weg per 1 april 2010