Ongeregeldheden in Galgenwaard - Utrecht 06-12-2009

Auteur Topic: Ongeregeldheden in Galgenwaard - Utrecht 06-12-2009  (gelezen 1586 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Michel D.

  • POL/NRK/SIGMA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,209
Gepost op: 6 december 2009, 14:28:54
Momenteel breken supporters door in de Galgenwaard in de wedstrijd Utrecht-Ajax. Boel paniek. Verzoek om ME. ME gaat het stadion in, mogelijk supporters op/richting het veld?

Voor de scannerluisteraars regio Utrecht: 469.6100 MHz (Stewards Utrecht)

Edit 14:33 - ME jaagt supporters tunnels in om het stadion te verlaten, omgeving veld lijkt weer rustig(?)
Edit 14:46 - In het stadion lijkt het rustig, nu speelt zich e.e.a. af op het 'Westplein' (= ten westen van het stadion richting Waterlinieweg)
Edit 15:24 - Situaties over, werk voor de stewards zit er bijna op.




Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #1 Gepost op: 6 december 2009, 14:58:33
tsja....  :-X

Overwinning FC Utrecht op Ajax

zondag 6 december 2009 14:44 uur
 
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/223497
RTV Utrecht

UTRECHT - FC Utrecht heeft tijdens in de topper in stadion Galgenwaard voor het eerst in vier jaar Ajax verslagen.

Met een 2-0 overwinning was er winst voor de Utrechtploeg. Na rust scoorde Utrechtsspelers Jacob Mulenga en Jan Wuytenst.

Ajacied Vurnon Anita moest in de tweede helft het veld verlaten, nadat hij een rood kaart kreeg.
Samen sterk in de hulpverlening!


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #2 Gepost op: 6 december 2009, 14:59:43
Politie stuurt Ajaxfans terug

http://www.at5.nl/artikelen/28354/politie-stuurt-ajaxfans-terug
zondag 06 december 2009 12:50

De politie in Utrecht heeft twee bussen vol met Ajaxsupporters terug naar Amsterdam gestuurd.
 
Een aantal Ajaxfans had vuurwerk meegesmokkeld in een van de bussen. Toen een steward het vuurwerk in beslag nam, ontstond er een ruzie waarbij zo'n 30 tot 40 man zich tegen de steward keerden.

De politie besloot dat de fans de wedstrijd tussen Ajax en FC Utrecht niet meer mochten meemaken en bracht ze terug naar de stad. Na een controle is een man aangehouden wegens het bezit van harddrugs.
Samen sterk in de hulpverlening!


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #3 Gepost op: 7 december 2009, 11:58:28
Jongen gooit stenen naar Ajax-fans

http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/223553
maandag 7 december 2009 11:42 uur
 
UTRECHT - Na FC Utrecht-Ajax heeft de politie een jongen aangehouden.

De 15-jarige Utrecht-fan uit Bilthoven gooide bij stadion Galgenwaard met stenen naar Ajax-supporters.

De jongen moest voor verhoor mee naar het bureau.
Samen sterk in de hulpverlening!


Pleegje_

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,160
Reactie #4 Gepost op: 7 december 2009, 14:28:04
Om 23:45 was het nog onrustig bij het stadion. Een aantal groepen "supporters" ontregelden het verkeer en vielen voorbijgangers lastig. Gelukkig kon ik, na mijn avonddienst, om de supporters heenrijden. ;D