Ikzelf denk dat het wel wat/heel anders zou kunnen..
Thema
- Hier moet je je aan houden. Het maakt het allemaal leuker, en eerlijker.. Als fotograaf zal je dan wat beter je best moeten doen die foto te krijgen, ookal is het thema nog zo moeilijk, als je wilt is er denk ik bij elk thema wel een foto te maken..
- Niet iedereen zal het zien zitten om echt achter de foto aan te zitten, overweeg daarom het terugroepen van archieffoto's, je zit toch vast aan een thema dus niemand zal zomaar zijn zeer grote brand foto tevoorschijn toveren..
- Extra punten zullen niet meer nodig zijn, welke dit jaar ook geen toevoeging hebben gehad omdat niemand er volgens mij door gewonnen heeft van een vlammenfoto..
Stemming
- Niet meer d.m.v een pol.. Iedereen brengt d.m.v een posting een stem uit, met daarin een top 3 of evt een top 5*.. Zo zal het er ook wat eerlijker aan toe gaan, ik zeg niet dat dat nu niet het geval is, maar zo zal er niet zomaar op iemand gestemd worden omdat er gestemd móet worden.. Je neemt dan ook de tijd om de foto's te bekijken, en als je wilt kan je ze ook nog beoordelen..
*
#1. 5 punten
#2. 4 punten
#3. 3 punten
#4. 2 punten
#5. 1 punt
Deze ideetjes komen van FOK! Waar ik maandelijks met plezier meedoe aan de fotowedstrijd.. En dat was het wel voor nu..