Drie hoogwerkers brandweer in het Gooi buitendienst - 14-12-2009

Auteur Topic: Drie hoogwerkers brandweer in het Gooi buitendienst - 14-12-2009  (gelezen 31242 keer)

0 gebruikers (en 19 gasten bekijken dit topic.

Luke_BNV

• Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #80 Gepost op: 10 juli 2012, 23:21:34
De hoogwerkers zijn van Hilton en worden verhuurd. Het defect is niet verholpen maar Hilton vind het blijkbaar niet erg genoeg om ze er voor uit dienst te nemen.
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #81 Gepost op: 11 juli 2012, 16:44:41
De hoogwerkers zijn van Hilton en worden verhuurd. Het defect is niet verholpen maar Hilton vind het blijkbaar niet erg genoeg om ze er voor uit dienst te nemen.
Ik weet niet hoe jij aan deze onzin komt. Maar de 3 zijn gerepareert, en zijn dus gewoon weer bedrijfsklaar. De firma Hilton gaat echt niet hun naam ten grabbel gooien om hoogwerkers in dienst te zetten die mogelijk niet veilig zouden kunnen zijn waardoor er ongevallen kunnen onstaan.

Luke_BNV

• Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #82 Gepost op: 11 juli 2012, 22:53:03
Ik weet niet hoe jij aan deze onzin komt. Maar de 3 zijn gerepareert, en zijn dus gewoon weer bedrijfsklaar. De firma Hilton gaat echt niet hun naam ten grabbel gooien om hoogwerkers in dienst te zetten die mogelijk niet veilig zouden kunnen zijn waardoor er ongevallen kunnen onstaan.

Naja ik heb van verschillende bronnen gehoord dat het probleem nog steeds niet is opgelost, en dat de hoogwerkers alleen gebruikt worden als torenstraal. Maar als jij zegt ze zijn gerepareerd en bedrijfsklaar dan geloof ik je op je woord!  O0
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens

Firefighter1970-b.d.

• Belangstellende
  • Senior gebruiker
Reactie #83 Gepost op: 16 juli 2012, 19:28:18
Naja ik heb van verschillende bronnen gehoord dat het probleem nog steeds niet is opgelost, en dat de hoogwerkers alleen gebruikt worden als torenstraal. Maar als jij zegt ze zijn gerepareerd en bedrijfsklaar dan geloof ik je op je woord!  O0

Op Texel hebben ze zelfs een van de ex gooi en vechtstreek hoogwerkers gekocht en deze hoogwerker is gewoon voor alle diensten geschikt en ook gewoon gerepareerd.
Ik zou als ik jou was je bronnen maar eens checken op geloofwaardigheid.
Want het valt mij op dat je wel vaker de plank redelijk misslaat.

lennard

• Forum gebruiker
Reactie #84 Gepost op: 30 juli 2012, 10:46:47
De HW's van Dordrecht (Nouja, 1xHW 1xCOMBI) Maar bij afhijsing was die volgensmij ook een keer opgeroepen. Dus dat van Luke zou dan niet kloppen.

PS. Hij staat toch op leerpark?

gignnl

• Senior gebruiker
  • Dit forum is het helemaal !
Reactie #85 Gepost op: 8 november 2012, 05:01:25
De bn-fv-12 ex huizen doet nu (tijdelijk) dienst in Eindhoven.