Bedankt namens gevallen ruiter!

Auteur Topic: Bedankt namens gevallen ruiter!  (gelezen 2073 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

dresv

• Junior gebruiker
  • **
Gepost op: 14 december 2009, 14:57:20
Voor de heren van GGD Amsterdam Amstelland die afgelopen zaterdag 12-12-09 rond 11:30 (ik kon de P2000 melding niet meer vinden...sta je er een keer zelf op....) bij Manage de Ruif in Amsterdam Slotervaart mijn persoontje van de managebak-vloer gehaald hebben en naar het Slotervaart-ziekenhuis gebracht hebben:

Zeer hartelijk bedankt voor de snelle en attente service!

Er is een fraaie pen in mijn linker-bovenarm gezet en die gaan we een jaar koesteren. Dat wordt voorlopig even geen paardrijden.

BHV'er since 1997 - EHB(D)O'er en wachtende op start Sigma opleiding

jvo

• ACH
  • Senior gebruiker
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #1 Gepost op: 14 december 2009, 17:35:17
Voor de heren van GGD Amsterdam Amstelland die afgelopen zaterdag 12-12-09 rond 11:30 (ik kon de P2000 melding niet meer vinden...sta je er een keer zelf op....) bij Manage de Ruif in Amsterdam Slotervaart mijn persoontje van de managebak-vloer gehaald hebben en naar het Slotervaart-ziekenhuis gebracht hebben:

Zeer hartelijk bedankt voor de snelle en attente service!

Er is een fraaie pen in mijn linker-bovenarm gezet en die gaan we een jaar koesteren. Dat wordt voorlopig even geen paardrijden.

Als je gezocht hebt op GGD kan het kloppen.... het was namelijk een VZA-auto ;) Ik zal je dank overbrengen naar mijn collega's :D

11:38:33    12-12-09    Melding   :   13-153 A1 AMSTERDAM SLOTERWEG 675 RIT:79
                    :   Ambulance-13-153 VZA Amsterdam (0120153)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-

dresv

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #2 Gepost op: 15 december 2009, 10:58:23
Bedankt!

Was idd VZA, niet bij stilgestaan. Kale wagen, maar wel lekker warm!
BHV'er since 1997 - EHB(D)O'er en wachtende op start Sigma opleiding

jvo

• ACH
  • Senior gebruiker
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #3 Gepost op: 15 december 2009, 17:57:22
Bedankt!

Was idd VZA, niet bij stilgestaan. Kale wagen, maar wel lekker warm!
Is de nieuwste auto die VZA in Amsterdam heeft rijden, een stuk groter dan de chevy's, vandaar dat het wat kaal leek misschien, het zit allemaal wat meer weggewerkt overal....
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-