Zo, even de knuppel in het hoenderhok ! !
Zijn hulpverleners heilig, maken zij geen fouten, geen aanrijdingen?
Als er een keer iets gebeurd kan er, m.i., ook daar gewoon over bericht worden.
Wat ik echter belangrijker vindt en waar we allemaal aan voorbij gaan is het feit dat het hier om een niet commerciële activiteit gaat en juist laat zien hoe fanatiek, lees plezier in het werk, deze mensen hebben.
Ook ik vindt dat foto's van overleden mensen met een laken over zich heen uit den boze is en dat kentekens onleesbaar moeten zijn maar laten we verder geen hetse voeren naar elkaar. Ook bij deze foto's leren we van elkaar of doen we wellicht iedeeën op.
Formeel zijn alleen de CMV (vrachtwagen-IM) bergers aan een regel gebonden die bepaald dat gemaakte foto's van de incidentlocaties niet mogen worden verspreid aan derden.
Het frappante is juist dat deze instantie, Rijkswaterstaat en betrokkenen (al dan niet via verzekeraar) erom vragen na afloop... ook voor de aankleding van menige website zijn dit natuurlijk vaak fraaie plaatjes.
? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Bij ons intern zijn de regels vrij helder wanneer een foto met een camera van het bedrijf wordt gemaakt, die kunnen in bepaalde gevallen op de website van het bedrijf belanden en daar houdt het op.
Wat is het verschil ? Internet is volgens mij internet, ongeacht welke site.