Nationale RK wedstrijden, Beek

Auteur Topic: Nationale RK wedstrijden, Beek  (gelezen 2102 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroen Schoonen

  • Gast
Gepost op: 28 maart 2004, 16:49:30
Hallo allemaal,

Wie o wie van de hier aanwezigen forumleden zijn ook aanwezig tijdens de Nationale Rode-Kruiswedstrijden op 24 april 2004 in de gemeente Beek (lb)???

Deze dag wordt georganiseerd door de afdeling Westelijke Mijnstreek - Zuid i.v.m. het 50 jarig bestaan van deze afdeling.

Tijdens deze dag zijn er naast de Nationale Rode-Kruiswedstrijden diverse andere activiteiten die in het teken van de hulpverlening staan. De brandweer Beek heeft open dag en er zijn diverse stands en demonstraties van oa de GHOR, Politie, de oude "BB", het korps Nationale Reserve en veel meer!

Wie doet mee aan de wedstrijden of wie komt met belangstelling kijken naar het omlijstingsprogramma?

Groetjes uit Geleen,

Jeroen




lotus bianca

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,653
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
Reactie #1 Gepost op: 28 maart 2004, 18:02:46
Als alles goed gaat komen Marij en ik kijken in Beek.
Dus we kunnen misschien iets afspreken.
gr Bianca
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN


Rolf

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 29 maart 2004, 19:56:42
Citaat
Tijdens deze dag zijn er naast de Nationale Rode-Kruiswedstrijden diverse andere activiteiten die in het teken van de hulpverlening staan. De brandweer Beek heeft open dag en er zijn diverse stands en demonstraties van oa de GHOR, Politie, de oude "BB", het korps Nationale Reserve en veel meer!
 
't is toch wat die Jeroen als zijn onderbuurman moet ik hem nog even aanvullen.
-Opendag Brandweer beek
-BB museum (Bescherming Bevolking)
-Natres
en ter aanvulling
-Springkussens voor de kids  ;D
-Verkees handhavings team van de politie
-als mogelijk de trauma heli van de ADAC "Christof-1"
-Hete lucht ballon
-Rodekruis ruilbeurs (hiervoor rijd een gratis pendebus)

De deelnemende teams zullen een aantal EH situaties moeten "meesteren" waar het publiek kan kijken.
Door een geweldige ligging van het wedstrijd terrein gelegen aan de barandweer kazerne van de gemeente beek waar aan vast ligt het gebouw van de gemeente werken enkele meters verder de sporthal "De Haamen" en zwembad aan de overkant sportvelden.
Dit zorgt er voor dat we voor een geweldige diversieteid van casusen kunnen zorgen en dit zal zeker een uitdaging zijn voor de deelnemende teams en voor het publiek veel te zien zijn, en te leren.
Dankzij een snele verwerking van de jurie gegevens en de runners van onze jeugd afdeling die u zult zien vliegen met de jurie lijsten zal er vrijwel gelijk na het einde van de wedstrijden de uitslag bekend gemaakt kunnen worden.
Ook zal onze afdeling op deze dag onze nieuwe PAM in ontvangst kunnen nemen dankzij de gulle bijdrage van de lokale middenstand en en diverse ander sponsoren die het rodekruis werk een warm hart toe dragen.

Groetjes Rolf (tijdens de wedstrijden in het team voor Techniek en Ondersteuning)


Dutchy_medic

  • Ambulancehulpverlener
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 59
  • Fervent aanhanger van de KISS-regel
Reactie #3 Gepost op: 21 april 2004, 11:20:19
Hé die Jeroen,

Ik ben heel erg benieuwd wat de organisatie allemaal in elkaar heeft gezet. Ik zal me de 24e helemaal laten verrassen. Ik zal overigens aanwezig zijn als jurylid tijdens de wedstrijden.
Ik verheug me nu al op een te gekke dag met veel gelijkgestemde zieltjes ;D

Groetjes,
Danny
Hoe meer kennis je opdoet, hoe meer je tot de ontdekking komt dat er nog veel te leren valt.


Patriess

  • Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,804
Reactie #4 Gepost op: 21 april 2004, 15:53:09
Ik kom ws ook even kijken, een groep van onze afdeling doet ook mee!!

Groetjes patries
Nurse powerrrrr


Jeroen Schoonen

  • Gast
Reactie #5 Gepost op: 25 april 2004, 12:24:58
Inmiddels zijn de Nationale RK wedstrijden geweest. Na een zeer geslaagde dag waarbij de wedstrijden vlekkeloos zijn verlopen is de top 3 alsvolgt.

1. Enschede
2. Oss
3. Middelburg

Omdat zowel Enschede als Oss de afgelopen 2 jaren ook de RK wedstrijden gewonnen hebben (en je niet binnen 2 jaar 2 keer uitgezonden mag worden) mag Middelburg het Nederlandse Rode Kruis vertegenwoordigen bij de Europese Wedstrijden in Oostenrijk.

Dit alles puur en alleen als wetenswaardigheidje!


Patriess

  • Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,804
Reactie #6 Gepost op: 25 april 2004, 12:56:14
Jaa ik was er ook bij!! als team begeleider/mascotte (was de enigste vrouw in het team)
We zijn 9de geworden! niet eens zo slecht voor een afdeling die zich niet zo regelmatig met wedstrijden bezig houdt.

Het was een geslaagde en gezellige dag!!!!
Wel jammer dat de heli er niet bij was  :(

Wat mij betreft!!! volgende keer weer!!

Groetjes Patries
Nurse powerrrrr