GRIP 1 Zeer grote Brand Folkstoneweg - Schiphol-Rijk 24-12-2009

Auteur Topic: GRIP 1 Zeer grote Brand Folkstoneweg - Schiphol-Rijk 24-12-2009  (gelezen 12592 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

jordy

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 20
Reactie #30 Gepost op: 24 december 2009, 21:23:31
http://www.atcbox.com/modules.php?name=atcboxwebcams

webcam aan de kaagbaan. momenteel niet zo veel te zien.

(moet jeje wel ff registreren)
EDIT: Je ziet nu wel dat er brandweerwagens staan. de bediener van de webcam is ook wakker en zoomt af en toe in.

Ja en je moet ook een donatie doen van minimaal 10 euro want om de webcam te kunnen bekijken moet je goldmember zijn!
Jordy Trans


Guppie3335

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,143
Reactie #31 Gepost op: 24 december 2009, 21:26:57
Ja en je moet ook een donatie doen van minimaal 10 euro want om de webcam te kunnen bekijken moet je goldmember zijn!
En ik kan je vertellen... die donatie is het dubbel en dwars waard.....  ;D


Edwinvw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 594
Reactie #32 Gepost op: 24 december 2009, 21:35:58
Was niet echt hele bijzondere brand!! Van buiten weinig te zien dan een rook pluim!


DistrictZuid

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 268
  • brandweer vrijwilliger & verpleegkundige
Reactie #33 Gepost op: 24 december 2009, 21:38:14
Brand in bedrijfspand op Schiphol
Uitgegeven:   24 december 2009 21:16
Laatst gewijzigd:   24 december 2009 21:15

AMSTERDAM - In een bedrijfspand op Schiphol-Rijk woedt donderdagavond een uitslaande brand.
Volgens een woordvoerder van de brandweer staat een truck in brand in het pand. Hoe het met het pand is, is nog onduidelijk. Meer informatie ontbreekt vooralsnog.
Een woordvoerder van Schiphol laat weten dat op dit moment nog geen banen hoeven te worden afgesloten in verband met de brand.

http://www.nu.nl/binnenland/2151130/brand-in-bedrijfspand-schiphol.html


DistrictZuid

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 268
  • brandweer vrijwilliger & verpleegkundige
Reactie #34 Gepost op: 24 december 2009, 22:04:16
Schiphol-Rijk - 24-12-2009
In een bedrijfspand heeft donderdagavond een brand gewoed.In de loods stonden een truck en een bestelbus in de brand.De brandweer heeft beide voertuigen geblust. Over de oorzaak is nog niets bekend

Reportagelink: http://www.112actueel.nl/cgi-bin/index.html?menu=zoeken&id=111000457575&web=link111000457575


foto's: Marco Carels


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #35 Gepost op: 24 december 2009, 22:13:28
Er zijn een aantal berichten verwijderd omdat dit niet bijdraagd aan het incident danwel topic (uitingen als ''drukke avond'' en ''het word druk in Kennemerland'' etc)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Canonfreak

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,049
Reactie #36 Gepost op: 24 december 2009, 22:19:59
Logisch dat er opgeschraald was naar zeer grote brand, in een dicht bevolkt gebied. Maarja, we zien morgen nog wel meer foto's!


Wessie

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #37 Gepost op: 24 december 2009, 23:04:12
Bedankt jongens voor de foto's.
Die rode vrachtwagen is helaas van mijn vader en was op zoek naar foto's aangezien mijn vader in Zeeland woont (moeilijk verhaal maar is zo).
Kwam toen op deze site via google.
Brand is begonnen in een elektroauto die er vlak voor staat deze is in brand gevlogen en toen over geslagen naar mijn vaders auto.
Al zijn spullen lagen er nog in :(
Zou volgende week gemaakt worden (koppakking lag eruit) deze hoeft nu niet meer gemaakt te worden.
Als jullie meer foto's kunnen vinden schroom je niet om ze te posten ergste schok is al geweest.
Helaas is al de 2de keer namelijk :'(


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #38 Gepost op: 24 december 2009, 23:46:36
Logisch dat er opgeschraald was naar zeer grote brand, in een dicht bevolkt gebied. Maarja, we zien morgen nog wel meer foto's!

 :-X

Weet niet of je het zo bedoeld maar het komt een beetje over van ''belachelijk''  :-\
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


AVN

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 227
Reactie #39 Gepost op: 25 december 2009, 00:00:30
:-X

Weet niet of je het zo bedoeld maar het komt een beetje over van ''belachelijk''  :-\

Dat was zeker niet mijn interpretatie. De schrijver van dit bericht vond het naar mijn mening een logische actie.
Opmerkelijk dat een simpele zin op zo'n verschillende manier uitgelegd kan worden.

In het algemeen ga ik ervan uit dat een positieve interpretatie het beste werkt. Het voorkomt wrevel.