0 gebruikers (en 11 gasten bekijken dit topic.
Ik heb overigens van de week deze besteld (overigens niet via deze site, veels te duur): Kijken hoe deze me bevalt, ik loop nu met de Lowe LP190, bevalt opzich ook goed.
Dat jij hem zelf koopt. Prachtig natuurlijk maar wij krijgen vanuit de dienst gewoon een soortgelijk oortje, of een eerder genoemd rechercheoortje verstrekt. Beide zitten bij mij niet lekker en daarom loop ik steeds vaker met een losse spreeksleutel. Is wat slechter te horen in lawaai maar het scheelt bij mij in oorirritatie.
En maat van me had er ook één van dit type, maar kreeg klachten over de verstaandbaarheid.Kan natuurlijk zijn dat hij een ongelukstreffer had, maar dat gaan we dan binnenkort van jou horen Nadeel van deze vind ik zelf dan de spreeksleutel kleiner is.Ben ook benieuwd hoe dat zit met de degelijkheid, dus graag je ervaringen
Je hebt ook altijd nog de zwarte oorschelpen die liggen op je oor ipv. der in.maar je hebt ook nog andere doppen die gaan in de oorschelp en niet in je gehoorgang.Dan heb je ook geen last van oorirritatie
Copy! Toen ik nog in de beveiliging werkte gebruikte ik bij de evenementen ook een dergelijk oortje. Ik vond hem zelf érg slecht verstaanbaar en geeft na ca. 30 minuten ook veel irritatie, jeuk e.d. Het is en blijft persoonsgebonden smaak, maar dat was ééns en nooit meer.Ook hier helemaal mee eens, zgn. oorschelpen zijn goed verstaanbaar en geven geen irritatie. Je oren moeten echter niet ál te groot zijn, want dat wordt proppen. Al zullen er wel verschillende maten te koop zijn.