Porto los, spreeksleutel of oortje?

Auteur Topic: Porto los, spreeksleutel of oortje?  (gelezen 89040 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #150 Gepost op: 30 mei 2013, 15:18:41
Citaat van: DeMassel link=msg=1168041 date=1369916321
dat je zo'n uitgave durfde te doen in deze crisistijd  0098
Voordeel van VP, nog een baan waar je wel fatsoenlijk salaris krijgt erbij hebben  ;D :D
Hobby Bobby eenheid Den Haag


SpaX

  • Handhaver Openbare Ruimte (Domein 1), DHW controleur, Student IV
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 196
Reactie #151 Gepost op: 1 juni 2013, 00:08:58
Citaat van: enrico1972 link=msg=1167784 date=1369854607
@SpaX,
Als het meezit dan zit er aan de onderkant van je spreeksleutel een dopje wat je weg kan halen en daar kan je dan een recherche oortje in pluggen.
Het enige wat je moet weten is of het een 2,5 mm of 3,5 mm jackplug moet zijn en die zijn relatief goedkoop aan te schaffen.
Klopt, die zit er inderdaad. Alleen moet ik dan nog steeds die spreeksleutel ergens aan hangen
Heb zelf liever direct porto --> oortje zoals ik bij mijn oude werkgever had  ;)
Al mijn berichten zijn op persoonlijke titel en kunnen nooit op welke wijze dan ook in verband worden gebracht met de mening van mijn (vroegere) werkg


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #152 Gepost op: 1 juni 2013, 14:41:09
Vannacht voor het eerst een noodhulpdienst gedraaid met een oortje, normaal wordt dat bij ons niet gedaan omdat we op verschillende kanalen werken en je dus met elkaars porto mee moet kunnen luisteren.
Moet zeggen dat het me best goed bevallen is, nu hoef ik niet weg te lopen bij een verdachte/burger als er (vertrouwelijke) informatie over de porto komt.
Ook ben je een stuk stiller op de voetjes.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


AureliusM

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • A'dam
Reactie #153 Gepost op: 1 juni 2013, 17:20:53
Citaat van: silque link=msg=1168718 date=1370090469
Vannacht voor het eerst een noodhulpdienst gedraaid met een oortje, normaal wordt dat bij ons niet gedaan omdat we op verschillende kanalen werken en je dus met elkaars porto mee moet kunnen luisteren.
Moet zeggen dat het me best goed bevallen is, nu hoef ik niet weg te lopen bij een verdachte/burger als er (vertrouwelijke) informatie over de porto komt.
Ook ben je een stuk stiller op de voetjes.


je collega kan dan niet mee luisteren met jou porto. was dat niet onhandig


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #154 Gepost op: 1 juni 2013, 19:44:53
Nee we hebben het niet als storend ervaren. In de auto heb ik het oortje uit, zodat de porto op speaker staat. Heb het voornamelijk buiten gebruikt in contact met burgers, mocht er echt iets heel bijzonders komen over de porto dan geef ik dit door of moet hij even schakelen.

Zeg er wel gelijk bij dat ik dit voor de nachtdienst wel okay vind, de overige diensten doe ik lekker zonder oortje.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


AureliusM

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • A'dam
Reactie #155 Gepost op: 1 juni 2013, 19:58:38
Citaat van: silque link=msg=1168777 date=1370108693
Nee we hebben het niet als storend ervaren. In de auto heb ik het oortje uit, zodat de porto op speaker staat. Heb het voornamelijk buiten gebruikt in contact met burgers, mocht er echt iets heel bijzonders komen over de porto dan geef ik dit door of moet hij even schakelen.

Zeg er wel gelijk bij dat ik dit voor de nachtdienst wel okay vind, de overige diensten doe ik lekker zonder oortje.

Oke, dat is dan wel te doen denk ik. maar ik zou het niet fijn vinden als mijn coll. dat zou doen, ik wil altijd alles horen.  :-\


Dion

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,214
Reactie #156 Gepost op: 5 juni 2013, 19:11:17
Zag laatst in het Amsterdamse een aspirant met de spreeksleutel aan zijn schouderepaulet hangen.
Alles was naar beneden afgezakt en zijn schouder hing bijna op zijn navel. Tipje dus, hang hier nooit je spreeksleutel  ^-^


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,953
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #157 Gepost op: 5 juni 2013, 19:42:58
Citaat van: Dion link=msg=1170284 date=1370452277
Zag laatst in het Amsterdamse een aspirant met de spreeksleutel aan zijn schouderepaulet hangen.
Alles was naar beneden afgezakt en zijn schouder hing bijna op zijn navel. Tipje dus, hang hier nooit je spreeksleutel  ^-^
In Haaglanden doen (hoofd)agenten, brigadiers en inspecteurs het. Of direct aan de epaulet, of via een aparte hanger van 5 cm. Maar naar beneden zakt'ie wel :p


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #158 Gepost op: 5 juni 2013, 20:57:22
Citaat van: Dion link=msg=1170284 date=1370452277
Zag laatst in het Amsterdamse een aspirant met de spreeksleutel aan zijn schouderepaulet hangen.
Alles was naar beneden afgezakt en zijn schouder hing bijna op zijn navel. Tipje dus, hang hier nooit je spreeksleutel  ^-^

Ik heb mijn spreeksleutel ook altijd aan mn epaulet, doe het nu al sinds ik bij de politie werk en mijn overhemd zakt niet af hoor....

Citaat van: Haageneesch link=msg=1170297 date=1370454178
In Haaglanden doen (hoofd)agenten, brigadiers en inspecteurs het. Of direct aan de epaulet, of via een aparte hanger van 5 cm. Maar naar beneden zakt'ie wel :p

Voeg daar dus ook maar aspiranten aan toe.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #159 Gepost op: 5 juni 2013, 21:41:21
Ik heb mijn spreeksleutel altijd aan het pennenvakje van de borstzakje hangen. Werkt (ook) prima.