0 gebruikers (en 10 gasten bekijken dit topic.
Klopt in Den Haag worden de porto's niet op de man uitgereikt, voor aanvang dienst pak je er 1 uit de traka. Normaal gesproken zouden er voldoende porto's voor iedereen moeten zijn, behalve bij evenementen oid.Waar ik nu werk zijn de porto's wel op de man uitgedeeld, ben ik echt een voorstander van!Op het politie intranet is overigens zojuist een stuk verschenen over de porto's, er gaat een verandering plaatsvinden. Meer kan ik op dit openbare forum niet plaatsen op dit moment, maar voor de collega's: kijk even op het landelijk intranet
Ik denk dat de porto nog het meest onmisbare is! Bij de NSS werd ik het veld (lees parkeerterrein) opgestuurd zonder porto, dit heb ik geweigerd.
Ik liep vandaag langs een afgezet stuk weg waar een ongeluk was gebeurd, sommige agenten liepen met een portofoon terwijl anderen die weer niet bij hun hadden, ik neem aan dat dus niet iedereen een porto krijgt maar dit per auto is? Dit was in de regio Den Haag.Kun je als agent zijnde in zo'n regio dan niet besluiten om zelf van eigen geld een portofoon aan te schaffen om verzekerd te zijn dat je d'r eentje hebt?
Zo hobby bob heeft van zijn oude blauwe parka's zijn portohouderclip afgeschroefd en deze op z'n nieuwe hessie geknutseld. Ideaal! En geen last meer van die vervelende spreeksleutel.
Ik vind de spreeksleutel idd een <-PIEP-> ding.Aan die lusjes vast knopen is ook niet echt een oplossing, vandaar dat ik voor een ROBUUSTERE oplossing ben gegaan