Porto los, spreeksleutel of oortje?

Auteur Topic: Porto los, spreeksleutel of oortje?  (gelezen 90558 keer)

0 gebruikers (en 11 gasten bekijken dit topic.

DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,085
Reactie #240 Gepost op: 6 december 2014, 20:32:20
Ik heb de clip van mijn spreeksleutel afgesloopt afgehaald en op de porto vast gezet. Daarmee hang ik de hele porto aan het lusje van het vest. Werkt prima, ook bij rennen en ook bij trekken.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #241 Gepost op: 6 december 2014, 23:13:57
Ik heb de Motorola clip gekocht, werkt op dezelfde manier, gewoon op het vest gehaakt aan de portolus. Werkt wel fijn, maar niet voor alle diensten (evenementen etc.) daarvoor gebruik ik nog gewoon m'n oortje.


Daniel!

  • i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Reactie #242 Gepost op: 7 december 2014, 16:23:06
Duncan zou je een foto willen posten van het vest als de porto in de houder zit? Ben benieuwd hoe het er uit ziet ;)


0501

  • Dienst Infra | Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 523
Reactie #243 Gepost op: 7 december 2014, 18:26:05
Citaat van: Duncan link=msg=1312653 date=1417892421
Mijn Nokia THR 880i heeft geen clip aan de achterzijde. Tevens zou hij met clip nog alle kanten op kunnen bewegen/bungelen en nu zit hij "vast".

Ik blijf toch nog even op zoek naar een clip, ik durf nog niet in mijn nieuwe hoes te boren e050
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


Venture

  • Eenheid AD
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,140
Reactie #244 Gepost op: 7 december 2014, 18:28:19
Citaat van: Lars O. link=msg=1312922 date=1417973165
Ik blijf toch nog even op zoek naar een clip, ik durf nog niet in mijn nieuwe hoes te boren e050

KlickFast (dat systeem van de foto) heeft ook gewoon clipjes die over de lusjes van het bestaande vest kunnen hoor.



knarf1990

  • Team Verkeer
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 180
Reactie #245 Gepost op: 7 december 2014, 18:32:21
Zal wel popnagelen worden denk? Maar dan zou je de gele hoes ook moeten doen. En als je je vest een keer uit trekt heb je geen klip om je porto aan het lusje van je polo te hangen.

Keuzes,keuzes.

Bij mij hangt de porto mooi aan de koppel en de spreeksleutel komt aan de lus. En vanaf de spreeksleutel dan weer een oortje... Vrij omslachtig dus.

Ik hoop dat er bij de nieuwe porto's ook een mogelijkheid is om een spreeksleutel en oortje in één te bevestigen. Dat scheelt een hoop ruimte.
--Niets is wat het lijkt--


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #246 Gepost op: 7 december 2014, 20:13:04
Citaat van: Venture link=msg=1312923 date=1417973299
KlickFast (dat systeem van de foto) heeft ook gewoon clipjes die over de lusjes van het bestaande vest kunnen hoor.



Is er ook een vergelijkbaar systeem waarmee je niet je kleding kapot hoeft te maken voor schroefjes ofzo? Ik zoek een soort gelijk systeem voor porto op de borst te bevestigen. Jup, heb 'm liever aan de koppel hangen maar wij bij het Rode Kruis mogen dat niet meer binnen onze afdeling. En met een hoesje zo om je nek waarmee je de porto op je schouder hebt is niet comfortabel en gaat zwiepen/in de weg hangen als je bukt.
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


Duncan

  • RPAA
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 20
  • "verbaas u niet, verwonder u slechts"
Reactie #247 Gepost op: 7 december 2014, 23:51:37
Citaat van: Lars O. link=msg=1312922 date=1417973165
Ik blijf toch nog even op zoek naar een clip, ik durf nog niet in mijn nieuwe hoes te boren e050

Ik ram hem met liefde door je hoes van je nieuwe vest heen hoor. Ga het morgen ook ook doen bij m'n gele hoes.


Vider

  • NRK, EHBO, NHT-lid, BHV'er, ex-SIGMA, ex-BRW1, ex-PAC Centralist.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 493
Reactie #248 Gepost op: 8 december 2014, 15:19:45
Citaat van: Grumpy91 link=msg=1312935 date=1417979584
Is er ook een vergelijkbaar systeem waarmee je niet je kleding kapot hoeft te maken voor schroefjes ofzo? Ik zoek een soort gelijk systeem voor porto op de borst te bevestigen. Jup, heb 'm liever aan de koppel hangen maar wij bij het Rode Kruis mogen dat niet meer binnen onze afdeling. En met een hoesje zo om je nek waarmee je de porto op je schouder hebt is niet comfortabel en gaat zwiepen/in de weg hangen als je bukt.

Er zijn speciale schouderholsters voor portofoons. Echter zijn deze nogal kostbaar.
Ik heb alleen deze nog gevonden op internet.
http://firstcarecompany.nl/politie/middelen-verdekte-draagwijze/219752-2.html
http://firstcarecompany.nl/politie/middelen-verdekte-draagwijze/msh219751.html

Een deel van het mens zijn, bestaat uit het leren om te gaan met het onverwachte, het ondergaan van nieuwe indrukken, ook als zij niet passen in jouw


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #249 Gepost op: 8 december 2014, 23:08:47
Citaat van: Vider link=msg=1313085 date=1418048385
Er zijn speciale schouderholsters voor portofoons. Echter zijn deze nogal kostbaar.
Ik heb alleen deze nog gevonden op internet.
http://firstcarecompany.nl/politie/middelen-verdekte-draagwijze/219752-2.html
http://firstcarecompany.nl/politie/middelen-verdekte-draagwijze/msh219751.html




Hmm, dat gaat het inderdaad niet worden nee zo'n houder: 1 de prijs en 2 alles wat je om moet hebben voor je porto eraan kan hangen. Er is geen makkelijkere/andere manier? Moet de porto dus op schouder/borsthoogte hebben hangen.
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel