Porto los, spreeksleutel of oortje?

Auteur Topic: Porto los, spreeksleutel of oortje?  (gelezen 90623 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Solex

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #100 Gepost op: 26 maart 2013, 12:06:10
http://m.youtube.com/watch?v=f8o9Z_Q_ZfY

spreeksleutel en altijd een oortje en natuurlijk de tactical mic keeper.
Paar dollar en je spreeksleutel laat nooit meer los, hoogstens een knoop vanje overhemd. Onder de epaulet van mijn blauwe jas heb ik een klein knoopje vastgemaakt zodat hij ook op mijn jas muurvast zit. tekoop bij de groenebaret en politieshop.eu.


AureliusM

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • A'dam
Reactie #101 Gepost op: 26 maart 2013, 17:41:12
http://m.youtube.com/watch?v=f8o9Z_Q_ZfY

spreeksleutel en altijd een oortje en natuurlijk de tactical mic keeper.
Paar dollar en je spreeksleutel laat nooit meer los, hoogstens een knoop vanje overhemd. Onder de epaulet van mijn blauwe jas heb ik een klein knoopje vastgemaakt zodat hij ook op mijn jas muurvast zit. tekoop bij de groenebaret en politieshop.eu.

Handig ding! Zit je stropdas dan niet in de weg?


Solex

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #102 Gepost op: 27 maart 2013, 15:39:44
Nee hoor, ik heb hem op mijn schouder.


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #103 Gepost op: 27 maart 2013, 21:19:34
Beste leden,

Wij kunnen exact zien wie waarop heeft gestemd en we constateren steeds vaker dat er door buitenstaanders (lees: niet-hulpverleners of anderszins betrokkenen) een willekeurige stem wordt uitgebracht. Dit is ongewenst, aangezien de uitslag hierdoor scheef wordt getrokken. Daarom het vriendelijke verzoek dit niet meer te doen en tevens het verzoek om niet alleen in deze, maar ook in andere polls waar dit van toepassing is, je stem te verwijderen (mits de schoen past natuurlijk).


Martijn95

  • Student Integrale Veiligheid (IV)
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 166
Reactie #104 Gepost op: 27 maart 2013, 23:55:05
Op de stageplekken etc. gebruiken we gewoon de porto zonder oortje. Vrij irritant, vooral als je s'nachts bezig bent in de bossen. Maarja, ze hebben geen budget om oortjes aan te schaffen.  ::)


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #105 Gepost op: 28 maart 2013, 08:07:06
Bij de meeste spreeksleutels kan je een oortje met 2,5 mm of 3,5 mm plug insteken ligt aan het merk waar je mee werkt.
Kijk op http://portofoontoebehoren.nl/product-categorie/luidspreker-microfoon-oortjes/ of er wat voor je bij zit.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


DeMassel

  • Uitvoeringsbegeleider/Vakman verkeersmaatregelen
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 633
  • Bordenslepende AED'er
    • Fautoograaf
Reactie #106 Gepost op: 28 maart 2013, 11:39:25
Ik gebruik bij evenementen en grote kruisingen altijd oortje met spreeksleutel
Bij om-om en kleine projectjes gewoon alleen porto.

Vooral bij evenementen merk ik dat collega`s dingen missen omdat ze geen oortje danwel spreeksleutel gebruiken.
-Uitvoeringsbegeleider bij Traffic Service Nederland & Hobbyfotograaf -AED-bediener / Reanimator / BHV


Hammie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 642
  • Avatar by Sylvester
Reactie #107 Gepost op: 28 maart 2013, 12:56:48
Op de stageplekken etc. gebruiken we gewoon de porto zonder oortje. Vrij irritant, vooral als je s'nachts bezig bent in de bossen. Maarja, ze hebben geen budget om oortjes aan te schaffen.  ::)

Bij ons krijgen Htv studenten niet eens  portofoons.
Deze heeft de politieman/vrouw wel waar je mee op pad bent.
"Waakzaam en dienstbaar"  Uitspraken op dit forum zijn


knarf1990

  • Team Verkeer
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 180
Reactie #108 Gepost op: 28 maart 2013, 13:05:25
Waar staat Htv voor? Ik kan me voorstellen dat je coach in het begin de communicatie voor zijn rekening neemt. Maar je zult niet altijd bij je coach in de broekzak zitten. Dan is een eigen porto(en dat hoeft niet op de man te worden uitgereikt) wel handig.
--Niets is wat het lijkt--


Martijn95

  • Student Integrale Veiligheid (IV)
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 166
Reactie #109 Gepost op: 28 maart 2013, 13:09:08
Waar staat Htv voor? Ik kan me voorstellen dat je coach in het begin de communicatie voor zijn rekening neemt. Maar je zult niet altijd bij je coach in de broekzak zitten. Dan is een eigen porto(en dat hoeft niet op de man te worden uitgereikt) wel handig.

HTV staat voor handhaving toezicht & veiligheid. Ik doe de HTV opleiding inclusief het politie gedeelte.

Bij ons krijgen Htv studenten niet eens  portofoons.
Deze heeft de politieman/vrouw wel waar je mee op pad bent.

Wij krijgen ze op de man, zijn apart weggelegd incl. spreeksleutel.