In een ander topic kwam ik nog een mooie foto tegen van een politie wagen van Noord Brabant die ook weer fout geparkeerd staat...
zal voor de netheid alleen het topic adres plaatsen
http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?msg=1271935
Kleine nuance op deze foto, de weg was afgesloten.
Oordelen is het niet, het is constateren, want je verteld het net zelf dat het zo is gegaan...
Dus het had moeten gebeuren eigenlijk op dat moment, maar word door andere prioriteiten later opgepakt...
Soms zijn de prioriteiten (in geval van ongeval, een mensen leven) hoger dan een paar lampjes op de auto...
Plus dat in NL waarschijnlijk het je minder snel kwalijk genomen word doordat er een WIS dit wel weer voor je hersteld op de snelweg.
Prio 1 Eigen veilligheid, als dat betekend dat de weg afsluit op de verkeerde manier "so be it"
sec 1 Veiligheid van anderen, komt dit niet in gevaar door prio 1 dan niets veranderen aan prio 1 totdat er meer personeel is.
sec 2 zorgen voor vrije ruimte, ook hierbij speelt de wegvrijheid van de overige weggebruikers ondergeschikte rol.
sec 3 is het zorgen voor een goede verkeersdoorstroming.
Bovenstaande is wat ik letterlijk heb opgeschreven tijdens mijn opleiding bij de KMar ( ja ik heb de multomappen nog steeds
)
Het is geen onwil om het niet gelijk volgens de regels te doen, alleen dat is niet altijd te doen. Zoals ik al aangaf :
Overal is IM chaotisch bij de opzet, kan ook niet anders. Vanuit de chaos komt de rust.