Blijft het bizar vinden dat mensen niet vooruit kijken, je ziet felle lampen (van de bergingswagen) en zwaailichten en toch stug door blijven rijden.
De WIS heeft een anderhalve rijstrook afzetting, begrijpelijk maar niet duidelijk, de WIS pickup staat ook wel erg dicht op de bergingswagen (ca. 25m), helemaal op zo'n locatie zonder matrixborden.
Gelukkig is het net niet misgegaan want dan was het een aardige ravage geweest.
De afzetting van de aanemmer is ook niet echt een voorbeeld, de BOTS heeft nu ca. 12m tot de werkbus, en volgens mij ook geen voorwaarschuwing.
En dan haalt de WIS zijn auto uit fend off, maar de kegels half op RS2 laten staan, duurt toch een poos voordat de afzetting met kegels wordt dichtgezet (nog steeds half op RS2).
wordt je door de BOTS van RS1 naar RS2 geleidt, staat opeens op RS2 een rijtje kegels, dat busje op 1:42 weet het niet meer, wil eerst over RS1 toch maar over de VS.
Was handiger geweest om RS2 ook af te sluiten, of RS2 volledig open te zetten.