Het is jammer dat er een beleid gemaakt moet worden voor alcohol.
Ik stap niet bij iemand in de auto die gedronken heeft laat staan dat ik ermee een pand in moet waar rook/vuur aanwezig is. Dit is niet alleen jezelf in gevaar brengen maar ook die van je collega en dat vind ik het ergste!!!!!
Tuurlijk moet het geen anti alcohol club gaan worden maar spreek elkaar er op aan dat je dat gewoon niet kunt maken. Doe je dit wel dan is het gele kaarten systeem helemaal niet verkeerd. Ik denk zodra er iemand tijdelijk geschorst word dit een hele goede les is voor de rest...
Ik ben ook nog ergens lid van een vrijwillig korps en daar hebben we niet zoheel vaak brand en zodra er dan een melding komt wat de moeite waard is (en dat is al snel) komen die mensen toch op omdat ze anders weer een jaar moeten wachten voor er weer iets komt. Ik ben het hier dus niet mee eens en ook al een keer opgekomen naar de kazerne na een feestavond en zag wie er allemaal inzaten ben ik uitgestapt. Hier is naderhand wel een hele rel uitgebroken maar gaven me uiteindeljk toch geen ongelijk. Helaas is er voor de rest niets meer mee gedaan