GRIP 1 Vrijkomen gas ROC Midden-west Brabant Wildstraat - Tilburg 08-01-2010

Auteur Topic: GRIP 1 Vrijkomen gas ROC Midden-west Brabant Wildstraat - Tilburg 08-01-2010  (gelezen 4769 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

peebee

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 986
Hihihi, volgens mij iemand die slim probeert te zijn en irrelante afkortingen erbij haalt als MAC etc.....het heeft in iedergeval weinig te maken met LEL. Als je als LEL in een andere taal wil zetten kom je op het verwarrende UEL (om de clou weg te geven; Duits Unter, engels Upper) /me also dummy ;)
If it's idiot proof, they invent a better idiot. PEBKAC - Problem exists between keyboard and chair alles is een raadsel maar ik weet nog niet in wat


mark_b

  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 221
    • Brandweer Mook & Middelaar
Maar verder geen nieuws over het incident zelf?
TWITTER foto's suck....


Franc

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 378
Nog één keertje of topic dan..   ;)

Als je als LEL in een andere taal wil zetten kom je op het verwarrende UEL (om de clou weg te geven; Duits Unter, engels Upper)
Valt wel mee toch? De Engelstalige afkorting is UEL/LEL en de Duitse is OEG/UEG.   :)
http://www.exoxtox.nl/afkortingen.html


peebee

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 986
Nog één keertje of topic dan..   ;)
Valt wel mee toch? De Engelstalige afkorting is UEL/LEL en de Duitse is OEG/UEG.   :)
http://www.exoxtox.nl/afkortingen.html
shame on me :-[  (Ik zag hem al, twas onderste en oberst in de NL/D vertaling OEG) En nu weer echt on-topic (sorry mods:))
If it's idiot proof, they invent a better idiot. PEBKAC - Problem exists between keyboard and chair alles is een raadsel maar ik weet nog niet in wat


Tijgernest

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,805
Tilburgse school ontruimd na aantreffen gaslek
vrijdag 8 januari 2010 16:14

Tilburg - Een school aan de Wildstraat in Tilburg is vrijdagochtend uit veiligheidsoverwegingen ontruimd vanwege een gaslek. ‘Onderzoek wees uit dat het gas van buiten af het schoolgebouw binnenstroomde’, meldt de politie vrijdag. De ontruiming van de vestiging van het ROC Midden Brabant is adequaat en rustig verlopen. De leerlingen kregen de rest van de dag vrij.
Scherpe gaslucht - Medewerkers van de school informeerden vanmorgen rond 10.30 uur het energiebedrijf nadat ze een scherpe gaslucht roken. Samen met de brandweer stelde het bedrijf een onderzoek in. Na meting bleek dat de concentratie dusdanig hoog was dat er direct besloten werd het gebouw, met daarin 40 leerlingen te ontruimen.
Lekkage buiten de school - Terwijl de brandweer in de omgeving metingen verrichte zette de politie de Wildstraat en omliggende straten af. Onderzoek wees uit dat het aardgas van buiten het gebouw instroomde. Omliggende gebouwen waaronder een appartementencomplex en een sportschool liepen, na meting, geen gevaar op. Nadat het lek getraceerd was, droeg het energiebedrijf zorg voor de afdichting. http://www.blikopnieuws.nl/bericht/107921/Tilburgse_school_ontruimd_na_aantreffen_gaslek.html

Hier geen meldingen van LEL-gas, gelukkig. De berichten in Blik op Nieuws zijn technisch meestal goed. Ik krijg bij discussies over de betekenis van LEL trouwens altijd de neiging, alternatieven te verzinnen.... maar ik zal jullie niet blootstellen aan mijn grijns-alternatieven
Interesse in wereldwijde OGS-incidenten? Volg @tijgernest op twitter


voske83

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,368
Het zou ook kunnen zijn dat het nieuwsbericht klopt doordat het een letterlijke kopie is van het persbericht van de Politie Midden en West Brabant ;)