Glij-partij ambulance Velserbroek

Auteur Topic: Glij-partij ambulance Velserbroek  (gelezen 8593 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Gepost op: 7 januari 2010, 14:16:39
Deze Videograaf lag ook bijna onder die ambu.. de ambu gleed helemaal weg, zo te zien hebben ze daar ook geen strooizout meer over  :-X :o

Ambulance 12-155 glijdt rakelings langs camera onderweg naar a1 melding Velserbroek
User 112velserbroek


Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #1 Gepost op: 7 januari 2010, 14:22:05
Heeft Elspeet de nieuwe TS ook al in gebruik?

als ik het goed begreep wel.

Deze Videograaf lag ook bijna onder die ambu.. de ambu gleed helemaal weg, zo te zien hebben ze daar ook geen strooizout meer over  :-X :o

Ambulance 12-155 glijdt rakelings langs camera onderweg naar a1 melding Velserbroek
User 112velserbroek
Deze Videograaf lag ook bijna onder die ambu.. de ambu gleed helemaal weg, zo te zien hebben ze daar ook geen strooizout meer over  :-X :o

Ambulance 12-155 glijdt rakelings langs camera onderweg naar a1 melding Velserbroek
User 112velserbroek

heb het filmpje een aantal keer bekeken, ambulance stuurt heel heel iets naar links waarna hij corrigeerd en het achterstel gaat schuiven, kun je in principe dus niets tegen doen, minder is dat hij daar wel bijna iemand mee aanrijd (ach de ambu is er dan snel moet je maar denken),  toch een goeie chauffeur dat tie hem met deze snelheid weer zo corrigeerd
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #2 Gepost op: 7 januari 2010, 14:26:44
heb het filmpje een aantal keer bekeken, ambulance stuurt heel heel iets naar links waarna hij corrigeerd en het achterstel gaat schuiven, kun je in principe dus niets tegen doen, minder is dat hij daar wel bijna iemand mee aanrijd (ach de ambu is er dan snel moet je maar denken),  toch een goeie chauffeur dat tie hem met deze snelheid weer zo corrigeerd

Ja inderdaad, maar ik heb ook niet gezegt dat die chauffeur slecht reed ofzo :P die maker van de video stond eerder iets te dichtbij, de ambu chauffeur heeft hem netjes op de weg gehouden.
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


Wouter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,542
Reactie #3 Gepost op: 7 januari 2010, 14:50:11
Geluk voor hem dat er sneeuw lag, anders had ie tegen de lantaarnpaal gestaan als ik het zo bekijk.


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #4 Gepost op: 7 januari 2010, 14:52:13
Als ik het zo bekijk lijkt het meer of hij die auto wilt omzeilen door even over de berm te gaan ::)


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #5 Gepost op: 7 januari 2010, 14:55:19
Als ik het zo bekijk lijkt het meer of hij die auto wilt omzeilen door even over de berm te gaan ::)

Door de sneeuw is het niet echt duidelijk of het een fietspad is ofzo maar je ziet hem toch glijden? vlak voordat hij de bocht maakt?
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #6 Gepost op: 7 januari 2010, 14:58:20
Dat 'ie gaat, daar kan ik niet omheen :)
Maar opzet of ongelukje? Geen idee ;)


Wouter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,542
Reactie #7 Gepost op: 7 januari 2010, 15:05:53
We geven gewoon de gladheid de schuld :D


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #8 Gepost op: 7 januari 2010, 15:07:25
die maker van de video stond eerder iets te dichtbij,

Om daar maar eens op in te haken, als je de filmpjes ziet van sommige gasten op Youtube dan is het nog mazzel dat het zo vaak goed gaat!
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #9 Gepost op: 7 januari 2010, 15:08:42
Om daar maar eens op in te haken, als je de filmpjes ziet van sommige gasten op Youtube dan is het nog mazzel dat het zo vaak goed gaat!

Klopt ook, maar de zoomfunctie kan ook heel dichtbij het voertuig zijn waardoor het lijkt dat je heel dichtbij staat.
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl