Glij-partij ambulance Velserbroek

Auteur Topic: Glij-partij ambulance Velserbroek  (gelezen 8596 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

Steven78

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 757
  • Terug in de medische research
Reactie #10 Gepost op: 7 januari 2010, 15:10:30
Wel dapper (of stom?) om stug door te filmen als  zo'n bakbeest op je af begint te schuiven. Ik was mooi opzij gesprongen! Dan maar geen 'perfect' filmpje...


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #11 Gepost op: 7 januari 2010, 15:19:56
Om daar maar eens op in te haken, als je de filmpjes ziet van sommige gasten op Youtube dan is het nog mazzel dat het zo vaak goed gaat!

Dan nog staan ze op vluchtheuvels, rotonde's en fietspaden ... :-X
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #12 Gepost op: 7 januari 2010, 21:09:25
Nog even terug komend op het filmpje van die ambu 12-155. Vaak heeft het ambulancepersoneel ook een hekel aan iedereen die langs de weg staat te filmen. Ze zullen vast wel weer hebben zitten schelden. Ik vind het wel een heel mooi filmpje!   O0 O0
Brandweer Papendrecht


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #13 Gepost op: 7 januari 2010, 21:14:56
Nog even terug komend op het filmpje van die ambu 12-155. Vaak heeft het ambulancepersoneel ook een hekel aan iedereen die langs de weg staat te filmen. Ze zullen vast wel weer hebben zitten schelden. Ik vind het wel een heel mooi filmpje!   O0 O0
Dat vind ik gel*l, op diezelfde plek had ook iemand zonder camera kunnen staan...
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #14 Gepost op: 7 januari 2010, 21:25:48
Nog even terug komend op het filmpje van die ambu 12-155. Vaak heeft het ambulancepersoneel ook een hekel aan iedereen die langs de weg staat te filmen. Ze zullen vast wel weer hebben zitten schelden. I

Waar baseer je dat nou op?   :-X ;D


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #15 Gepost op: 7 januari 2010, 21:31:40
Nog even terug komend op het filmpje van die ambu 12-155. Vaak heeft het ambulancepersoneel ook een hekel aan iedereen die langs de weg staat te filmen. Ze zullen vast wel weer hebben zitten schelden. Ik vind het wel een heel mooi filmpje!   O0 O0

Spreek maar voor jezelf want hier is dat absoluut niet zo, integendeel! Ze vinden het juist leuk om zichzelf terug te zien (ligt wel aan de situatie natuurlijk)  ::)
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #16 Gepost op: 7 januari 2010, 22:04:33
Spreek maar voor jezelf want hier is dat absoluut niet zo, integendeel! Ze vinden het juist leuk om zichzelf terug te zien (ligt wel aan de situatie natuurlijk)  ::)

Oke, bij ons in Zuid-Holland Zuid is het vaak wel zo. Vind het een beetje jammer. Op de ambupost hebben ze echt geen goed woord over voor cameramensen.  :'(
Brandweer Papendrecht


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #17 Gepost op: 8 januari 2010, 16:43:02
Oke, bij ons in Zuid-Holland Zuid is het vaak wel zo. Vind het een beetje jammer. Op de ambupost hebben ze echt geen goed woord over voor cameramensen.  :'(

Alsof je dan (met opzet) in gaat rijden op iemand met een camera ... Denk eens na man .... :-X

Overigens kan ik me wel voorstellen dat ze het een ''beetje zat'' beginnen te worden, als je ziet dat er daar de gehele dag een tiental jongetjes met camera's voor de deur hangen die vervolgens op internet elke stuurbeweging, wel zwaailamp/geen zwaailamp etc etc. gaan zitten te bediscussiėren, dan kan ik me ook voorstellen dat je daar een beetje klaar mee bent en zoals je nu al op bepaalde filmpjes ziet ''Even de herrie en blauw uit'' tot voorbij de camera en daarna weer aan.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


guest6532

  • Gast
Reactie #18 Gepost op: 8 januari 2010, 16:59:59
Het stuk waar de ambu glijdt is volgens mij geen fietspad, maar gewoon een (lekkere besneeuwde) weg waar geen auto's hebben gereden die de sneeuw een beetje hebben platgedrukt. (Woon daar in de buurt O0)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #19 Gepost op: 8 januari 2010, 17:10:29
Het stuk waar de ambu glijdt is volgens mij geen fietspad, maar gewoon een (lekkere besneeuwde) weg waar geen auto's hebben gereden die de sneeuw een beetje hebben platgedrukt. (Woon daar in de buurt O0)

Staan in Velserbroek de verkeersborden midden in de weg dan? ???
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !