GRIP 4 Grote stroomstoring regio Hollands Midden - Bollenstreek 09-01-2010

Auteur Topic: GRIP 4 Grote stroomstoring regio Hollands Midden - Bollenstreek 09-01-2010  (gelezen 36406 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
raar hoor dat NRK nog niet op geroepen is ze zouden al ligt vast richting uitgangsstelling gedirigeerd kunnen worden  

Zal wel niet de eerste keer zijn.. O&v? komen ze pas vaak achter NA de 'ramp' ;-)

Niemand die er aan denkt..
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Ik heb 1 minuutje geleden gebeld met Bram (Phase044) en die kan melden dat Sassenheim en Noordwijk inmiddels weer stroom hebben  :)
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
om 21:30 heb ik nog mobiel contact gehad met iemand uit Hillegom en deze woont op de rand van lisse

bij mij via SMS nog niet mogelijk, 20 minuten terug gestuurt en nog geen ontvangstbevestiging
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


tebby

  • Verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,690
    • mijn hyves
dan zalde afschaling zo wel beginnen denk ik
ben blij dat het licht weer aan ging
flappus  niet elke verandering is een verbetering


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Zal wel niet de eerste keer zijn.. O&v? komen ze pas vaak achter NA de 'ramp' ;-)

Niemand die er aan denkt..

Nou nou, wat een wijsheid ::)

NRK O&V staat gewoon in de draaiboeken hoor.
Maar als de afweging wordt gemaakt dat het niet nodig is, worden ze ook niet opgeroepen.
Zo simpel is het.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


nrkvbdnh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,153
  • nrk verbindingsdienst noord holland
Zal wel niet de eerste keer zijn.. O&v? komen ze pas vaak achter NA de 'ramp' ;-)

Niemand die er aan denkt..
ja word tijd dat ze er wel eens aan denken maar ja ze weten inderdaad niet wat NRK O&V doet in de hulpverlening zolang hier niets vanuit den haag gedaan word zal het zo blijven ook
nederlandse rode kruis verbindingsdienst noord holland  AED bediennaar/matriaalbeheerder VBD-NW


Rowin

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 615
RTL nieuws meld dat op 2 gemeenten na iedereen weer stroom heeft


jelle

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 135
Er is van de 100MWatt al 30Mwatt terug.


KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Nou nou, wat een wijsheid ::)

NRK O&V staat gewoon in de draaiboeken hoor.
Maar als de afweging wordt gemaakt dat het niet nodig is, worden ze ook niet opgeroepen.
Zo simpel is het.

Hmm draaiboeken of niet..

Binnen het NRK is het bekend met dit probleem zelfs bij OEFENINGEN word O&v zelden gebruikt;)
Dus laat staat echte inzetten..


Ik zeg niet dat ze nooit ingezet worden maar na mijn mening (en ik neem aan vele andere NRK'ers) word o&v beetje  vergeten.. en dit is wel een zaak die een keer aangekaart moet worden
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      


BHN849

  • Gewezen IVK-student
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,005
  • Benthuizen
    • FotoBPR.nl
Radio West meldt dat de storing is verholpen, mensen krijgen mondjesmaat weer stroom, omdat het netwerk het kan begeven als alles in 1 keer weer aan gaat.
Voor nieuws uit de regio Zoetermeer keek je vroeger op www.fotobpr.nl!