nog even een berichtje voor het eten, dit forum schrijven heeft op dit moment mijn halve zondag in beslag genomen, maar dat is mijn eigen schul ik had ook achter de geraniums kunnen gaan zitten, uit eindelijk komen er nuttige zaken uit voort.
Peter dat verhaal van die keurings arts hebben wij ook nooit gekregen alleen wat ze tijdens het eindgesprek tegen ons verteld heeft, de commandant heeft tegen mijn dochter gezegd, als jij aan een keuring toe ben dan geef je dat aan en vragen we keuring aan, intussen fietst ze op de sport school en doet ze andere conditie oefeningen 3x per week op de sportschool
als ze vanavond laat thuis komt zal ik haar vragen om alles eerst te lezen en zelf ook te reageren, zal wel moeilijk zijn want het is er eentje niet zeuren maar gewoon doen, bij stormschade vindt ze het geweldig om bomen te zagen en ruimen.
ze is nu naar de uitzending van de day after van Idols want een vriendinnetje van haar is gisteravond uit Idols ''gekozen'', mischien zien we haar nog wel.
er is gelukkig meer leven dan de brandweer, hoewel het halve korps komt regelmatig bij Marlies een biertje drinken, Marlies werkte in een Rock cafe.
wederom groeten aan allen.