Ik heb het idee dat het spel niet in alle browsers goed werkt, ik merk een enorm snelheidsverschil afhankelijk van op welke computer ik zit.
op 1 computer rijden de ambulances in 10 seconden van de 1 hoek naar de andere van de regio, in de andere zijn ze 30 seconden onderweg.
De klokjes bij meldingen lijken wel gewoon steeds goed te lopen....
de triage bij de meldingen gaat ook sneller (tekst komt sneller in beeld)
gevolg: Snelle computer: ambulances zijn snel TP, maar zodra je richting de 10 s.o zit blijft er iedere 2 seconden een melding binnen komen en komen in de tijd dat je er 1 uitvraagt 3 nieuwe binnen, dan moet je gewoon na 1 vraag al beslissen of je een wagen stuurt of niet omdat je anders het volgende telefoontje niet binnen de tijd opgenomen hebt.
Langzame computer: Ambulances zijn lang onderweg en bezet, maar er zit erg veel tijd tussen de meldingen, tot 20 seconden soms, je hebt dus alle tijd om rustig triage te doen waardoor je weer een kortere behandeltijd hebt als de ambulance er dan eindelijk eens is.
Daarnaast vind ik het een beetje jammer dat je even veel strafpunten krijgt als je geen ambulance stuurt als wanneer je er een stuurt waar het niet helemaal nodig was