22 Juni t/m 24 Juni IVIC Evenementenhal Gorinchem

Auteur Topic: 22 Juni t/m 24 Juni IVIC Evenementenhal Gorinchem  (gelezen 27672 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

JordyDelwel

• Senior gebruiker
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #140 Gepost op: 23 juni 2010, 23:14:49
haha nou het was dus zo, Roland liep recht op me af en zei meteen he jij bent toch bram haha.. zat ik daar lekker even bij te kletsen na een demo..
Zelfde gold voor Luke, die het wat tactischer aanpakte en gewoon langsliep en zij zei;  he bram.. haha

Beetje jammer dat ik jou niet heb gezien! Of was je er dinsdag niet?  :'(
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl

Peter ten Tije

• Forum gebruiker
Reactie #141 Gepost op: 23 juni 2010, 23:15:26
nou iedereen die er geweest is, kan niet zeggen dat ze van de honger zijn omgekomen, echt een topper dit jaar, de catering een dikke 10+, de standhouders worden echt volgepropt, je heb je bakkie koffie, of frisdrank nog niet op, of ze staan alweer naast je. En dan nog eens de cake, snacks, chocolade, etc etc....

Voor de standhouders die konden nog ff lekker lunchen en dineren, nou was super heerlijk.....ik heb echt genoten van al dat lekkers....

tis voor ons, als dierenambulance organisatie dat we voor het eerst binnen staan sinds 2003, maar het is er erg leuk, alleen vandaag was het wel een beetje warm binnen. voor zij die bij de ijsautomaat zaten, die zaten lekker koel.

er was vandaag echter 1 echte gewonde gevallen bij een demo. maar daar later meer over.

voorals nog voor zij die onze stand willen bezoeken en een super de luxe verjaardagskalender willen hebben, kunnen ze morgen ff langskomen op stand 2.14.

wie weet tot ziens....op de beurs, de laatste dag morgen alweer.....
fijn dat het forum weer terug is

Gast

• Gast
Reactie #142 Gepost op: 23 juni 2010, 23:20:08
Ik lees alleen maar iets over de catering, staat IVIC voor Internationale Vreetschuur inclusief Catering deze keer?

LarsAmbu

• Aanstormend EHVer
  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
Reactie #143 Gepost op: 23 juni 2010, 23:35:12
*Lars lacht luid* xD Het lijkt er wel op, volgende keer maar heen zonder broodtrommeltje denk ik zo.
Waar een wil is, is een weg.. Ik wil Ambulanceverpleegkundige worden. --------------------------------------------------------------------------------

Zeeuw

• Forum gebruiker
Reactie #144 Gepost op: 23 juni 2010, 23:50:50
De wc was overvol ;D van al die vette zooi broodje spons bob (ghaktbal in vettejus) etc echt beursvoer. Deze formule kom je steeds vaker op beurzen tegn maar ik heb nog nooit zoveel vets gegeten op een dag. En ja de mensen met wie ik mee reedt moest natuurlijk nog ff achteraf naar de mc donalds  aan e 5000 calorieen op deze dag kwam ik wel hi.

Volgens mij heb ik nog met Peter gepraat als dat tenminste die brede man is bij de dieren ambu kraam

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #145 Gepost op: 24 juni 2010, 00:09:09
Deze formule kom je steeds vaker op beurzen tegn maar ik heb nog nooit zoveel vets gegeten op een dag.

Dan had je misschien even voorbij de gehaktbal moeten lopen richting de rijst+kerrie, haring, salade's en broodje saté ?
Maar goed, blijkbaar heb je nog nooit zoveel vets gegeten op een dag? Dit keer omdat het gratis was ?  

In ieder geval, zoals we van deze keten kennen een zeer goede lokatie, alles goed verzorgd.
Qua beurs inderdaad minder als voorgaande jaren, véél minder stands voor de ''normale'' medewerker, meer stands voor de wagenparkbeheerders en andere mensen die met geldpotjes mogen strooien.

Wel het een en ander aan leuks gezien, zéker de Opel Insignia van Abiom met alles dr op en dr aan .... Doet u mij die maar  ;D
Apart ook dat de ''secret area'' niet meer bestond en de stands nu open & bloot staan (met véél minder materiaal dus)

Ben alleen wel bang als het op deze wijze doorgezet word, dat het volgende jaren qua bezoekers (ook die van de werkvloer) terug gaat lopen.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Venture

• Eenheid AD
  • Senior gebruiker
Reactie #146 Gepost op: 25 juni 2010, 10:18:16
Dan had je misschien even voorbij de gehaktbal moeten lopen richting de rijst+kerrie, haring, salade's en broodje saté ?
Maar goed, blijkbaar heb je nog nooit zoveel vets gegeten op een dag? Dit keer omdat het gratis was ?  

In ieder geval, zoals we van deze keten kennen een zeer goede lokatie, alles goed verzorgd.
Qua beurs inderdaad minder als voorgaande jaren, véél minder stands voor de ''normale'' medewerker, meer stands voor de wagenparkbeheerders en andere mensen die met geldpotjes mogen strooien.

Wel het een en ander aan leuks gezien, zéker de Opel Insignia van Abiom met alles dr op en dr aan .... Doet u mij die maar  ;D
Apart ook dat de ''secret area'' niet meer bestond en de stands nu open & bloot staan (met véél minder materiaal dus)

Ben alleen wel bang als het op deze wijze doorgezet word, dat het volgende jaren qua bezoekers (ook die van de werkvloer) terug gaat lopen.

Ik vrees met grote vrezen met je mee. Ik heb nog een paar keer die plattegrond erbij gepakt, op de kop gehouden enz. Maar helaas; dat was echt alles. Kleinere bedrijfjes (P2000shop.nl komt zo ineens in me op) waren nergens te bekennen. Jammer, vond het een saaie kleine beurs... Het viel me overigens ook op dat Honac simpelweg geen lichtbalken e.d. had staan. Ook jammer. De auto van Abiom was zeker erg mooi! Ook het geintegreerde bedieningspaneel was gaaf! Give!

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #147 Gepost op: 25 juni 2010, 13:06:18
Ik vrees met grote vrezen met je mee. De auto van Abiom was zeker erg mooi! Ook het geintegreerde bedieningspaneel was gaaf! Give!

Ook de ''tentjes'' waar je zelf (klein) spul kon kopen stonden er nauwelijks. Dingen als (hand)schoenen, koppeldingetjes etc.
Het geintegreerde bedieningspaneel schijnt een pré te zijn bij de nieuwe aanbesteding. Bediening van het gehele voertuig vanaf 1 paneel ....
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Luke_BNV

• Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #148 Gepost op: 25 juni 2010, 14:37:10
haha nou het was dus zo, Roland liep recht op me af en zei meteen he jij bent toch bram haha.. zat ik daar lekker even bij te kletsen na een demo..

Zelfde gold voor Luke, die het wat tactischer aanpakte en gewoon langsliep en zij zei;  he bram.. haha

Ja, mooi hé. ik wist zeker dat jij het was. ik dacht kijken of hij het ook door had maar dat duurde even volgens mij!
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens

Rolanddeg

• Docent, kerninstructeur
  • Senior gebruiker
  • Bee-doo Bee-doo
    • De Groot Brandwachten
Reactie #149 Gepost op: 30 juni 2010, 02:43:35
Langs iemand lopen en stiekem een naam fluisteren is niet mijn aanpak... Gewoon naar iemand toe lopen en in z'n gezicht 'hoi' schreeuwen, duidelijker kan het niet ;D Maar jammer om te lezen dat ik toch een aantal bekenden ben misgelopen! Ik rende daar tussen 3 en 6 rond...

Helaas is de beurs door het commando van ons korps ook minder goed ontvangen. Spijtig: dat is toch juist wel de doelgroep! Wel begreep ik dat deze beurs een 'tussendingetje' zou zijn, en dat we volgend jaar weer meer spektakel kunnen verwachten in Katwijk. Maar wat daar van waar is... ::)