22 Juni t/m 24 Juni IVIC Evenementenhal Gorinchem

Auteur Topic: 22 Juni t/m 24 Juni IVIC Evenementenhal Gorinchem  (gelezen 26610 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #80 Gepost op: 22 juni 2010, 15:30:11
De catering was goed, het voertuig van Baarn is mooi* en voor de rest stelde het weinig voor. Dit is - met alle respect voor de organisatoren - wel een heel slap aftreksel van de IVIC zoals ik die kende.


*die Mercedes-Benz Zetros trouwens ook
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


brandweerN.

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 27
Reactie #81 Gepost op: 22 juni 2010, 16:12:11
Maarten,

Even een vraagje,
Ik ga donderdag, maar er zijn toch ook buiten demo's, iedere dag een grote slotdemo, diverse activiteiten, binnen is het een en ander te bezichtigen (voertuigen, materialen..) ..viel het je tegen??. ??? het leek mij juist een supper gave beurs..

groeten.. O0


Danny722

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,085
Reactie #82 Gepost op: 22 juni 2010, 16:13:30
Maarten,

Even een vraagje,
Ik ga donderdag, maar er zijn toch ook buiten demo's, iedere dag een grote slotdemo, diverse activiteiten, binnen is het een en ander te bezichtigen (voertuigen, materialen..) ..viel het je tegen??. ??? het leek mij juist een supper gave beurs..

groeten.. O0
Geen buitendemo's, ik weet niet of er een slotdemo is, maar gezien de ruimte die ze hebben zal dat dan niet heel veel voorstellen. Puur naar de nieuwe materialen en voertuigen kijkend is het nog redelijk interessant, demonstratie-technisch was er niet zo veel te zien ;)
VRU - Post Den Dolder / Post Zeist Grote interesse brandweerkunde en natuurbrandbestrijding


Blusdebrand

  • Iets met doorstroming en veiligheid
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 486
  • de soep is nooit zo heet als dat ie opgediend word
Reactie #83 Gepost op: 22 juni 2010, 16:13:42
volgens mijn staat  Justitie er ook niet of heb ik het verkeerd gezien.
alles waar ik op reageer is op persoonlijke titel en niet vanuit werkgever of wie ook,PUNT


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #84 Gepost op: 22 juni 2010, 16:16:13
volgens mijn staat  Justitie er ook niet of heb ik het verkeerd gezien.

Het enige wat ik van justitie heb gezien was een aangeklede paspop bij de stand van SEON ;)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Richard BRW

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
Reactie #85 Gepost op: 22 juni 2010, 16:57:32
Als je niet gaat mis je helemaal niks.


LarsAmbu

  • Aanstormend EHVer
  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 383
Reactie #86 Gepost op: 22 juni 2010, 17:00:41
De nieuwe Ambulanzmobile/Visser Tigis voor umcg ambulancezorg stond er ook. Ben benieuwd wanneer hij gaat rijden, zal kijken of ik hem tzt op de foto kan zetten! Hij staat al op foto, door jeugdbrandweerzeist als het goed is. O0
Waar een wil is, is een weg.. Ik wil Ambulanceverpleegkundige worden. --------------------------------------------------------------------------------


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #87 Gepost op: 22 juni 2010, 17:03:16
Het enige wat ik van justitie heb gezien was een aangeklede paspop bij de stand van SEON ;)

Plus een busje van hun op de parkeerplaats,

vergeleken met vorig jaar is dit zeg maar een heerlijk restaurantje met 3 michelin sterren tegen een bak zand.

Ik geloof dat ik een kwartier binnen ben geweest voor ik weer buiten stond. voor degene die van sfeerverlichting (op voertuigen) houden is er wel het 1 en ander leuks maar verder!?!
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Danny722

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,085
Reactie #88 Gepost op: 22 juni 2010, 17:04:58
De nieuwe Ambulanzmobile/Visser Tigis voor umcg ambulancezorg stond er ook. Ben benieuwd wanneer hij gaat rijden, zal kijken of ik hem tzt op de foto kan zetten! Hij staat al op foto, door jeugdbrandweerzeist als het goed is. O0

Deze?


Of deze (wat ik persoonlijk een heel mooi voertuig vind, was alleen onmogelijk om goed op de foto te krijgen...)?
VRU - Post Den Dolder / Post Zeist Grote interesse brandweerkunde en natuurbrandbestrijding


Tmdejager

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 66
Reactie #89 Gepost op: 22 juni 2010, 17:08:16
Ik heb ook een reportage gemaakt op www.everyoneweb.com/brandweerhoornaar-noordeloos   O0
-Liebherr LTC 1050-3.1-