22 Juni t/m 24 Juni IVIC Evenementenhal Gorinchem

Auteur Topic: 22 Juni t/m 24 Juni IVIC Evenementenhal Gorinchem  (gelezen 27150 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

LarsAmbu

  • Aanstormend EHVer
  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 383
Reactie #90 Gepost op: 22 juni 2010, 17:13:00
Deze?


Of deze (wat ik persoonlijk een heel mooi voertuig vind, was alleen onmogelijk om goed op de foto te krijgen...)?





De onderste! Inderdaad een fantastisch voertuig! Zo gauw ik hem zie rijden maak ik een foto, misschien dat ik bij de post langs kan gaan voor foto`s, hangt er even van af waar deze komt te staan. Er komen nog 2 bij, in totaal 3 besteld :D



Deze vond ik op imageshack.
Waar een wil is, is een weg.. Ik wil Ambulanceverpleegkundige worden. --------------------------------------------------------------------------------


Tmdejager

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 66
Reactie #91 Gepost op: 22 juni 2010, 17:27:27
De onderste! Inderdaad een fantastisch voertuig! Zo gauw ik hem zie rijden maak ik een foto, misschien dat ik bij de post langs kan gaan voor foto`s, hangt er even van af waar deze komt te staan. Er komen nog 2 bij, in totaal 3 besteld :D



Deze vond ik op imageshack.

foto's van binnenuit en van buiten staan ook op deze site; link verwijderd

Eén keer verwijzen naar je eigen site is voldoende, daarna wordt het beschouwd als spam.
Maarten.
-Liebherr LTC 1050-3.1-


Zeeuw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 455
Reactie #92 Gepost op: 22 juni 2010, 18:20:34
Voor de kijker was het een mindere dag maar voor de geen die zaken wilde doen was het een super dag.

Ik zelf houdt van voertuigen kijken, maar heb zeer veel goede gesprekken gehad en daar gaat het om. De meeste standhouders stoppen veel geld in de beurs een  € 125 per m2 plus personeelskosten. Aan mensen die alleen komen kijken verdienen ze  niks dus daarom het zakelijkere karakter van de beurs denk ik.

En inderdaad de vorige beursen waren veel grootser en meer voor het publiek dan deze maar dat stond ook al op de ivic site.


tatuta

  • NRK - EHBO'er
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 418
  • Geinterreseerde
    • Valvas Multimedia
Reactie #93 Gepost op: 22 juni 2010, 18:21:02
Maarten, heb jij toevallig gevraagd bij de politieacademie wat je kon doen met IVK?
Want een paar minuten voor dat ik het vroeg was er nog iemand die dat vroeg O0
NRK:                                         District ’s-Hertogenbosch e.o.       EHBO’er


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #94 Gepost op: 22 juni 2010, 18:30:53
Tegenvallende reacties....hoe was de voedselvoorziening dan? Veel, vet en warm? Of schaars, rommel en koude gezonde hapjes? Was er genoeg?  

Of moet ik krentenbollen smeren en pakjes Wicky meenemen, met een rolletje Fruitella als extratje?


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #95 Gepost op: 22 juni 2010, 18:40:51
Tegenvallende reacties....hoe was de voedselvoorziening dan? Veel, vet en warm? Of schaars, rommel en koude gezonde hapjes? Was er genoeg?  

Of moet ik krentenbollen smeren en pakjes Wicky meenemen, met een rolletje Fruitella als extratje?  

Het eten was het beste van de IVIC 2010!
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #96 Gepost op: 22 juni 2010, 18:42:13
Het eten was het beste van de IVIC 2010!

Dan vermaken we ons wel.  ^-^


tatuta

  • NRK - EHBO'er
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 418
  • Geinterreseerde
    • Valvas Multimedia
Reactie #97 Gepost op: 22 juni 2010, 19:37:58
Broodje hamburger
Broodje Beenham?
broodje bal
slaatje
fruitsalade haring
softijs
ook veel ander warm eten
NRK:                                         District ’s-Hertogenbosch e.o.       EHBO’er


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #98 Gepost op: 22 juni 2010, 19:45:38
Broodje hamburger
Broodje Beenham?
broodje bal

Stoere mannentaal, ik vertrek wat eerder van huis denk ik.  


slaatje (nee, ik sla!)
fruitsalade haring

Fruitsalade haring? Vreemde cobi. De haring is juist smakelijk, in zijn zoute, natuurlijke vorm en ervaring. Wanneer u snakt naar een Hollandsche, wilt de tong ook een Hollandsche proeven. Geen vruchten, die de boel komen verstieren op de tong.  >:(

Hij die haring met fruit combineert, mag nooit meer een keuken van dichtbij aanschouwen! Er bestaan zelfs toilettegeltjes met deze spreuk.


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #99 Gepost op: 22 juni 2010, 19:53:44
Degene die ooit Ansjovis op een pizza heeft gesmeten, idem!  >:(

Nee hoor, even serieus: ik kom voor het ''netwerken''. Leuke demo's had ik op gehoopt, maar helaas. (lees ik)

 :)