22 Juni t/m 24 Juni IVIC Evenementenhal Gorinchem

Auteur Topic: 22 Juni t/m 24 Juni IVIC Evenementenhal Gorinchem  (gelezen 27145 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #110 Gepost op: 22 juni 2010, 22:30:23
Het viel mij vorig jaar ook op hoe ontiegelijk veel niet hulpverleners er liepen.
Met alle respect naar de fotografie en andere geïnteresseerden ... Maar daar is die beurs ook niet voor....
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #111 Gepost op: 22 juni 2010, 22:33:28
Dan zullen ze het volgende keer anders moeten aanpakken....


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #112 Gepost op: 22 juni 2010, 22:35:58
Dan zullen ze het volgende keer anders moeten aanpakken....

Als ik het zo lees zijn ze daar inmiddels mee begonnen
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #113 Gepost op: 22 juni 2010, 22:36:47
We merken het vanzelf...


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #114 Gepost op: 22 juni 2010, 23:32:33
Ja ik vond het tegenvallen, wel leuk dat ik een aantal forumleden heb gespot en Tatuta en Enrique (wederom) heb mogen ontmoeten, ook dacht ik dat ik Jelzo rond zag lopen, maar wist dit niet zeker dus heb hem maar niet aangesproken haha.
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Reactie #115 Gepost op: 22 juni 2010, 23:49:14
Ja ik vond het tegenvallen, wel leuk dat ik een aantal forumleden heb gespot en Tatuta en Enrique (wederom) heb mogen ontmoeten, ook dacht ik dat ik Jelzo rond zag lopen, maar wist dit niet zeker dus heb hem maar niet aangesproken haha.

En fotojbz als het goed is!
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #116 Gepost op: 22 juni 2010, 23:52:09
Het viel mij vorig jaar ook op hoe ontiegelijk veel niet hulpverleners er liepen.
Met alle respect naar de fotografie en andere geïnteresseerden ... Maar daar is die beurs ook niet voor....
Jij bent er nooit geweest als niet-hulpverlener?
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #117 Gepost op: 22 juni 2010, 23:53:20
En fotojbz als het goed is!
Wel leuk dat ik een aantal forumleden heb gespot en Tatuta en Enrique (wederom) heb mogen ontmoeten, ook dacht ik dat ik Jelzo rond zag lopen, maar wist dit niet zeker dus heb hem maar niet aangesproken haha.

Die heb ik niet ontmoet :P wel gespot inderdaad
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


Danny722

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,085
Reactie #118 Gepost op: 22 juni 2010, 23:56:02
En fotojbz als het goed is!

Ik was samen met een vriend en ook fotograaf (Jorn) en ik wist dat jullie zouden komen, heb rondgekeken maar echt niemand herkend ::) ;D. Was zo'n mooie gelegenheid om eens wat mensen te leren kennen. Misschien wel per ongeluk met een forumlid gepraat bij één van de stands, want we hebben aardig wat informatie gekregen... :P
Het viel mij vorig jaar ook op hoe ontiegelijk veel niet hulpverleners er liepen.
Met alle respect naar de fotografie en andere geïnteresseerden ... Maar daar is die beurs ook niet voor....

Maar juist voor geïnteresseerden is het ook bijzonder interessant. Ik heb echt veel nieuwe en leuke dingen gezien, praatjes gemaakt en voor een vriend een tas vol politieboekjes meegesleept (nouja, Jorn heeft het meegesleept ;D). Zeker bij de IVVP denk ik dat het erg fijn is als er ook niet-hulpverleners komen, gezien alle wervingsacties en dergelijke ;)
VRU - Post Den Dolder / Post Zeist Grote interesse brandweerkunde en natuurbrandbestrijding


Danny722

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,085
Reactie #119 Gepost op: 22 juni 2010, 23:57:44
Die heb ik niet ontmoet :P wel gespot inderdaad
Haha, waarom word ik wel gespot en herken ik zelf niemand? Eén van de forumleden die bij de demo auto-tankwagen (dat virtuele ding) foto's aan het maken was voor het 'publiek' en vaak op z'n hurken zat? ;D
VRU - Post Den Dolder / Post Zeist Grote interesse brandweerkunde en natuurbrandbestrijding