22 Juni t/m 24 Juni IVIC Evenementenhal Gorinchem

Auteur Topic: 22 Juni t/m 24 Juni IVIC Evenementenhal Gorinchem  (gelezen 27399 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #120 Gepost op: 23 juni 2010, 00:31:46
Jij bent er nooit geweest als niet-hulpverlener?

Nee....

Ik vond voorgaande jaren het steeds meer een vier dagen durende open dag worden, waarbij de 112fotografen en ander ''volk'' ruim in de meerderheid waren.
Combineer dit met een plaats van 125,- euro de vierkante meter als standhouder en het word gewoon een zéér slecht verdienende beurs.
De bedrijven staan daar niet om te laten zien wat ze in huis hebben voor de (niet proffesionele) bezoeker. Zij staan er om geld te verdienen en dingen te verkopen ...
Daar de (niet proffesionele) bezoeker niets heeft aan het spul of het zelfs niet eens aan mag schaffen kun je er op wachten dat er bepaalde bedrijven niet meer komen en er een andere opzet gaat volgen.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Royofzo

• Senior gebruiker
  • Gorinchem
    • ZHZActueel.nl
Reactie #121 Gepost op: 23 juni 2010, 00:54:17
Als ik het zo allemaal lees zijn er weinige demo's te zien. Aangezien ik slechts geinteresseerd ben in de hulpverlening denk ik dat ik er toch vanaf zie. Ik woon zelf vlakbij Gorinchem, dus kan er zo even heen, alleen dan zou ik toch meer gaan voor de demo's, en aangezien die er (vrijwel) niet zijn blijf ik morgen lekker thuis  :P

Ik kwam vanmiddag wel 2 jongens in de trein tegen die net van de IVIC terug kwamen (wie weet ook forumleden :P) en ik heb meer mensen zien zitten met tasjes van de IVIC.
Was het druk of viel het mee vandaag?  ;)

NikonDirk

• Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #122 Gepost op: 23 juni 2010, 07:04:34
Nee....

Ik vond voorgaande jaren het steeds meer een vier dagen durende open dag worden, waarbij de 112fotografen en ander ''volk'' ruim in de meerderheid waren.
Combineer dit met een plaats van 125,- euro de vierkante meter als standhouder en het word gewoon een zéér slecht verdienende beurs.
De bedrijven staan daar niet om te laten zien wat ze in huis hebben voor de (niet proffesionele) bezoeker. Zij staan er om geld te verdienen en dingen te verkopen ...
Daar de (niet proffesionele) bezoeker niets heeft aan het spul of het zelfs niet eens aan mag schaffen kun je er op wachten dat er bepaalde bedrijven niet meer komen en er een andere opzet gaat volgen.
Dan moet je je ideeen daarover bij de IVIC organisatie neerleggenen niet hier gaan lopen spuien. Je zit hier op het HV forum, bent zelf HV-er en hebt ook plezier in het fotograferen van dit soort voertuigen. Beetje jammer dat je hier dan je mede hobbyfotografen aanvalt omdat je er last van hebt. Daar zijn denk ik beroepsmatige kanalen voor om daarover de discussieren. De mogelijkheid wordt geboden, dus gaan er ook gewoon geinteresseerden naartoe die beroepsmatig niets met HV te maken hebben maar het gewoon leuk vinden om daar rond te kijken. Lijkt mij niets verkeerds aan. Ik ga in ieder geval ook kijken of ik er wat leuks kan schieten, wie of wat er ook staat...  :)

TAS-716

• Werkzaam op brandweervoertuigen-gebied
  • Senior gebruiker
Reactie #123 Gepost op: 23 juni 2010, 07:54:26
Wie gaan er allemaal vandaag? :P
Het zou wel leuk zijn om misschien wat forumleden te ontmoeten ;D
Ik ben te herkennen aan een spijkerbroek en een blauwe blouse O0 (je kan me bijna niet missen omdat ik 1.90 ben) ;D
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits.

Bart S

• Gast
Reactie #124 Gepost op: 23 juni 2010, 08:47:50
Wie gaan er allemaal vandaag? :P
Het zou wel leuk zijn om misschien wat forumleden te ontmoeten ;D
Ik ben te herkennen aan een spijkerbroek en een blauwe blouse O0 (je kan me bijna niet missen omdat ik 1.90 ben) ;D

Ik ga vandaag. Ik probeer er vroeg te zijn (tegen 10 uur). Degenen die me kennen zullen me ook wel herkennen :)

Neetje

• ICTer
  • Forum gebruiker
  • Zwaailichten/balken en sirene verzamelaar
Reactie #125 Gepost op: 23 juni 2010, 08:52:08
Ik ga vandaag ook, ben te herkennen aan de rode pet met schotse print :P
Ben er waarschijnlijk rond 13 uur.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #126 Gepost op: 23 juni 2010, 09:25:36
Dan moet je je ideeen daarover bij de IVIC organisatie neerleggenen niet hier gaan lopen spuien. Je zit hier op het HV forum, bent zelf HV-er en hebt ook plezier in het fotograferen van dit soort voertuigen. Beetje jammer dat je hier dan je mede hobbyfotografen aanvalt omdat je er last van hebt.

Ik zeg niet dat ik er last van heb, ik zeg alleen dat ik me kan voorstellen dat de opzet gaat veranderen omdat het zéker in deze economische tijden voor een bedrijf iets op moet leveren. Overheidsinstantie's, die non profit ergens aan mee doen komen ook stukken minder voor. De landelijke politiedag 2010 gaat waarschijnlijk ook niet door.
Wat ik probeer te zeggen is dat de bedrijven die er staat producten verkopen aan de internationale hulpverlening.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Frank.

• Hoofdagent
  • Senior gebruiker
Reactie #127 Gepost op: 23 juni 2010, 10:57:19
Tja ik begrijp je punt wel.  Een paar jaar geleden heb ik geholpen bij een politiebureau met de LPD. Toen was het ook 'minder' geslaagd omdat de verwachte doelgroep - mensen die net van school afkomen en een opleiding zoeken - uitbleef en het aantal dagjesmensen de overhand had. Het jaar erop was de LPD dan ook nog maar op 2 bureaus in heel NHN...

Om maar even een vergelijking te trekken.

Maarten

• Senior gebruiker
    • Hulpverleningsforum
Reactie #128 Gepost op: 23 juni 2010, 12:40:25
Maarten, heb jij toevallig gevraagd bij de politieacademie wat je kon doen met IVK?
Want een paar minuten voor dat ik het vroeg was er nog iemand die dat vroeg O0

Nope, ik heb niet met de mensen van de NPA gepraat gisteren.
En helaas ook geen quiz gedaan aldaar, ik had ook wel graag een wekken met blauw blauw willen winnen ;D
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s

NikonDirk

• Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #129 Gepost op: 23 juni 2010, 14:49:11
Ben er even binnen geweest. Eerste voertuig indruk was wel aardig. Liepen wel een boel hulpverleners in de weg om wat écht leuke plaatjes te kunnen maken...