22 Juni t/m 24 Juni IVIC Evenementenhal Gorinchem

Auteur Topic: 22 Juni t/m 24 Juni IVIC Evenementenhal Gorinchem  (gelezen 27424 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

KJS

• Senior gebruiker
  • Generalist OC
Reactie #130 Gepost op: 23 juni 2010, 17:46:48
Haha, waarom word ik wel gespot en herken ik zelf niemand? Eén van de forumleden die bij de demo auto-tankwagen (dat virtuele ding) foto's aan het maken was voor het 'publiek' en vaak op z'n hurken zat? ;D

je had t-shirt aan van brandweer Zeist, dan ligt het erg voor de hand toch? ::)
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      

Joris

• Manschap A
  • Senior gebruiker
Reactie #131 Gepost op: 23 juni 2010, 19:00:13
Ben vandaag geweest, qua producten een aardige beurs - een stuk minder open dag dan vorig jaar (waar ik overigens niet geweest ben, maar m'n metgezel wel).
343, never forget.

Bart S

• Gast
Reactie #132 Gepost op: 23 juni 2010, 19:02:07
Ik vond het ook geen slechte beurs. Tuurlijk, het is niet te vergelijken met de eerste jaren, maar dit is wel echt een vakbeurs. En ook nog de Glock-sleutelhanger gadget gescoord ;D

Rolanddeg

• Docent, kerninstructeur
  • Senior gebruiker
  • Bee-doo Bee-doo
    • De Groot Brandwachten
Reactie #133 Gepost op: 23 juni 2010, 19:22:02
Ik ben er ook net van terug! Inderdaad een grote verandering ten opzichte van Rosmalen, maar het was voor mij geen verloren dag. Ik heb een aantal interessante ontwikkelingen gezien die ook toepasbaar zijn binnen evenementen, dus die contacten zijn alvast gelegd ;) Verder heb ik veel knipperende lampjes gezien en ook een aantal bekenden gesignaleerd... En: de catering was goed! En dat is altijd het belangrijkste :)

Joris

• Manschap A
  • Senior gebruiker
Reactie #134 Gepost op: 23 juni 2010, 20:51:10
Ik ben er ook net van terug! Inderdaad een grote verandering ten opzichte van Rosmalen, maar het was voor mij geen verloren dag. Ik heb een aantal interessante ontwikkelingen gezien die ook toepasbaar zijn binnen evenementen, dus die contacten zijn alvast gelegd ;) Verder heb ik veel knipperende lampjes gezien en ook een aantal bekenden gesignaleerd... En: de catering was goed! En dat is altijd het belangrijkste :)
En de mooie vrouwen............  ;D

Heb je niet gezien trouwens, jammer - hoe laat was je d'r?
343, never forget.

BvE

• Manschap A
  • Senior gebruiker
  • 112, daar red je levens mee!
Reactie #135 Gepost op: 23 juni 2010, 22:52:21
Roland.. de catering in het restaurant was nóg beter  ;D Je moet ook een pasje hebben  

Ik vond het zowiezo een geslaagde beurs. De demo's die er waren waren dus ook verzorgt door me buurtgenoten haha

Dinges

• Senior gebruiker
Reactie #136 Gepost op: 23 juni 2010, 22:53:55
Inderdaad, een echte vakbeurs. Geen noemenswaardige demo's. Catering was goed in orde. 1 forumlid mogen ontmoeten  ;D maar heb jou niet kunnen vinden, Roland! Maar ik zie je binnenkort wel weer, heb ik zo'n vermoeden!  ::) (oefening)

BvE

• Manschap A
  • Senior gebruiker
Reactie #137 Gepost op: 23 juni 2010, 22:55:44
Dinges, je ontmoet Roland pas als je hier links <--- een plaatje van je zelf doet die je vergeet te verkleinen  ;D

Dinges

• Senior gebruiker
Reactie #138 Gepost op: 23 juni 2010, 22:58:29
Dinges, je ontmoet Roland pas als je hier links <--- een plaatje van je zelf doet die je vergeet te verkleinen  ;D

Ow..?  ;D

Iemand trouwens nog die Deutsche rode kruisers gezien? Ik moest direct denken aan die Ludolfs, zeker toen ik ze broodjes gehakt zag weghappen!

BvE

• Manschap A
  • Senior gebruiker
Reactie #139 Gepost op: 23 juni 2010, 23:05:38
haha nou het was dus zo, Roland liep recht op me af en zei meteen he jij bent toch bram haha.. zat ik daar lekker even bij te kletsen na een demo..

Zelfde gold voor Luke, die het wat tactischer aanpakte en gewoon langsliep en zij zei;  he bram.. haha