ambulance DVD

Auteur Topic: ambulance DVD  (gelezen 1839 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

tatujordi

• Verpleegkundige beademingsafdeling
  • Forum gebruiker
    • Ambulancesite.nl
Gepost op: 10 april 2004, 15:16:58
hallo beste forumleden (en gasten)

ik had een vraagje ik heb voor mijn verjaardag een portebale DVD speler gekregen nu was mijn vraag zijn er nederlands of engels DVD's over de ambulance. film, informatiefe. maakt niet uit ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

groetjes jordi

p.s. de engels DVD's graag met ondertiteling

Ambu.952

• Gast
Reactie #1 Gepost op: 12 april 2004, 12:14:30
.... Jordi, het enige dat ik weet is dat er een film is dat heet The Ambulance.

Naar mijn weten is deze (nog) niet op DVD. Verder weet ik niet of er wel een DVD te koop is over informatie van de ambulance.

Vraag het eens aan bij de NAI wie weet kunnen zij je verder helpen voor informatie.

Groeten,
Rolf

Joffry Ambu-Vpk

• Ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • Ambulanceverpleegkundige
Reactie #2 Gepost op: 14 april 2004, 00:41:06
''Bringing out the dead,'' met Nicholas Cage in de hoofdrol van paramedic, beetje een film voor vakgenoten  ;) alhoewel je wordt er ook weer niet zo heel vrolijk van.......
HBO-V, ACLS, IC, SOSA, PHTLS, PALS, LOV. PO AMLS en nog wat andere semi-interessante afkortingen. Ambulanceverpleegkundige instructeur (P)BLS AED, rod

7194

• Senior gebruiker
Reactie #3 Gepost op: 14 april 2004, 14:03:12
''Bringing out the dead,'' met Nicholas Cage in de hoofdrol van paramedic, beetje een film voor vakgenoten  ;) alhoewel je wordt er ook weer niet zo heel vrolijk van.......
Ik vond het ondanks hoeveel kritiek er is op de film een goede film om naar te kijken. Maar jah, van dat soort films moet je houden  :)