Ik vind het ook absurd dat er zulke lompe pc hoofdstraat mobilen rondrijden voor de HAP
is toch te gek voor woorden dat er zulke bakken worden genomen voor dit werk
als je een hogere instao wilt dan zijn er genoeg andere mogelijkheden
en ik vind dat je dan uit kan komen in de normale klasse zoals Zafira,touran
dan heb je ook de degelijkheid en betrouwbaarheid van de VW als je de Touran neemt
want alle politieregio's rijden bijna allemaal in een Touran
dus dan lijkt me dat toch ook goedkoper en beter
maar zo een pc mobiel vind ik belachelijk en sommige bedijven proberen met dit soort mobielen hun status over te rengen
nou denk dat je beter een goede auto kan hebben die normaal is en gewoon bijna overal gebruikt wordt dan dat je een pc mobiel hebt
De meeste huisartsen, zijn gewoon eigen ondernemers, en ook de samenwerkingsverbanden of de bedrijven die een centrale HAP facciliteren kunnen erg goed rekenen, Het zijn gewoon bedrijven met een gezonde bedrijfsvoering..
De meeste bedrijven leasen een auto, en investeren en komen nauwelijks de investeringsbedragen tegen..
De exploitatiekosten worden van de winst afgetrokken, dus de ondernemers, zijn slim genoeg, om de exploitatiekosten laag te houden..
Het kan dus zijn, dat de deal rond auto type 1, goedkoper dan zijn dan een auto type 2., die misschien aan een vergelijkbare programma van eisen stelt..
Daarnaast heeft is veel afhankelijk van het gebied wat de visiteauto moet rijden. In hartje Amsterdam stel je misschien andere eisen, dan in Veluwe of in buitengebieden van Zeeland, of de omgeving van friesland, en de heuvelachtige gebieden van de veluwe..