Almeerse PVV wil stadscommando's - 19-01-2010

Auteur Topic: Almeerse PVV wil stadscommando's - 19-01-2010  (gelezen 3682 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Gepost op: 19 januari 2010, 16:51:39
Wat moet ik me hier nu bij voorstellen?  ???
Een soort Guardia Civil ?  ::)

Almeerse PVV wil stadscommando's

http://www.telegraaf.nl/binnenland/5826237/__PVV_wil_stadscommando_s__.html?p=9,1
di 19 jan 2010, 14:32
    
Almere -  De plaatselijke PVV wil in de komende tijd stadscommando's laten lopen door de straten van Almere.

Dat laat de site van Omroep Flevoland weten. Lijsttrekker Raymond de Roon maakte dat bekend, toen hij de partij dinsdag officieel bij de gemeente Almere had ingeschreven voor de gemeenteraadsverkiezingen in maart.

De stadscommando's moeten vergaande bevoegdheden krijgen om orde en veiligheid in de stad te waarborgen.
De Roon komt met dit idee omdat hij vindt dat er nu te weinig blauw op straat is.


Samen sterk in de hulpverlening!


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #1 Gepost op: 19 januari 2010, 16:56:55
Een ''guardia civil'' juich ik toe! Maar van PVV-ideeën gaan mijn nekharen een beetje staan... ::)

En tja...Almere...Almere kampt al jaren met specifieke groepen jongeren (ook oudere jongeren)  ;) die voor behoorlijke overlast zorgen en van intimideren hun beroep hebben gemaakt..


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #2 Gepost op: 19 januari 2010, 17:00:21
ach zou vast wel overlast zijn van die 19 miljoen allochtonen in nederland, zoals wilders zo mooi zegt, kuch


nederland word echt niet geterroriseerd door groepen jongeren, ik denk dat dit een beetje overdreven is.
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #3 Gepost op: 19 januari 2010, 17:04:01
Ik zie iets moois ontstaan nu.... ::)
Iedere regio een busje met speciale ordehandhavers en dit topic;

http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php/topic,14915.620.html


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #4 Gepost op: 19 januari 2010, 17:05:48
nederland word echt niet geterroriseerd door groepen jongeren, ik denk dat dit een beetje overdreven is.

Daar overdrijf je inderdaad mee.  ;)


Folkert

  • Student
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 128
Reactie #5 Gepost op: 19 januari 2010, 18:25:45
Ik zou wel voor een eenheid zijn met een wat 'daadkrachtiger' uitstraling, maar bij dit bericht krijg ik meer een beeld van een soort geheime politie met 'onbeperkte' bevoegdheden die op de angstgevoelens van deze jongeren moet gaan werken. Dát lijkt me niet helemaal de manier :P
Maargoed, ben wel benieuwd naar hoe de PVV dit wil gaan uitwerken. Klinkt voorlopig als de gebruikelijke stoere taal van die partij.


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #6 Gepost op: 19 januari 2010, 22:21:39
Maargoed, ben wel benieuwd naar hoe de PVV dit wil gaan uitwerken. Klinkt voorlopig als de gebruikelijke stoere taal van die partij.

tja... verkiezingen komen er weer aan he.... dan worden dit soort ballonetjes wel vaker opgelaten...
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


amstaf3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 532
Reactie #7 Gepost op: 20 januari 2010, 17:40:59
Ik zou wel voor een eenheid zijn met een wat 'daadkrachtiger' uitstraling, maar bij dit bericht krijg ik meer een beeld van een soort geheime politie met 'onbeperkte' bevoegdheden die op de angstgevoelens van deze jongeren moet gaan werken. Dát lijkt me niet helemaal de manier :P
Maargoed, ben wel benieuwd naar hoe de PVV dit wil gaan uitwerken. Klinkt voorlopig als de gebruikelijke stoere taal van die partij.

Ach misschien werkt het wel minder lullen meer rammen mischien dat ze dan wel een keer respect krijg.
We hebben allang gemerkt dat het psygologisch geklets niet werkt
CARPE DIEM QUAN MINIMUM CREDULA POSTERO oftewel Pluk de dag, vertrouw zo weinig mogelijk op de volgende


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #8 Gepost op: 20 januari 2010, 17:51:38
Leuk allemaal, die kreten om harder optreden. Feit blijft dat er een wettelijke basis voor nodig is.


En dat de rechterlijke macht soft oordeelt, maar dat is dan weer een mening.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


amstaf3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 532
Reactie #9 Gepost op: 20 januari 2010, 18:22:14
Leuk allemaal, die kreten om harder optreden. Feit blijft dat er een wettelijke basis voor nodig is.


En dat de rechterlijke macht soft oordeelt, maar dat is dan weer een mening.

Laat ik het anders zeggen je Moeder wordt berooft van haar tas voor de deur je gaat er achteraan pakt die persoon en geeft hem een flink pak slaag
als je iets doet waarvan je weet dat het niet mag moet je ook de concequentie van je daden accepteren
zefs mijn eigen kinderen weten dat als ze iets uitvreten wat niet mag en ze zijn het sjaakie kop houden en je staf accepteren had je het maar niet moeten doen
behalve als je tegen een hulpverlener/ambtenaar alleen al zegd dat het een l.l is dan is er ineens een zwaardere straf
CARPE DIEM QUAN MINIMUM CREDULA POSTERO oftewel Pluk de dag, vertrouw zo weinig mogelijk op de volgende