Agenten moeten spierballen tonen'

Auteur Topic: Agenten moeten spierballen tonen'  (gelezen 3425 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #10 Gepost op: 29 januari 2010, 18:23:11
He Grizz, praat dan ook eens wat meer met de mensen op straat. Laten we in discussie gaan. Met praten los je meer op, veel meer als met rollebollen over de straat. Laten we lievvv zijn voor elkaar. Ik stel voor een grote, roze pompoen op de platte pet te dragen. Komaan!


 ;) ;D ;D ;D


Hammie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 642
  • Avatar by Sylvester
Reactie #11 Gepost op: 29 januari 2010, 19:10:56
heb je die brevetten nu pas?  Man... aan het einde van het jaar kregen we die al...en waag het niet om het oude te laten zitten....  :D

Gewoon een goede worker en een lichtblauw overhemd. Ik vind het overhemd helemaal geen slecht idee, alleen dan niet wit, en zo dun. Het vorige model overhemd was prima, dik genoeg en kon een stootje hebben... Heb nu al meerdere overhemden gehad waarbij een worstelingetje ervoor zorgde dat ik geen borstzakjes of knoopjes meer op het hemd zaten... Maar nee... als mag ten koste gaan van de functionaliteit....



Mag dat niet dan ??  ;D ;)
"Waakzaam en dienstbaar"  Uitspraken op dit forum zijn


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #12 Gepost op: 29 januari 2010, 21:19:27
He Grizz, praat dan ook eens wat meer met de mensen op straat. Laten we in discussie gaan. Met praten los je meer op, veel meer als met rollebollen over de straat. Laten we lievvv zijn voor elkaar. Ik stel voor een grote, roze pompoen op de platte pet te dragen. Komaan!


 ;) ;D ;D ;D

Praten doen we wel in het verhoor.... jij praat ik typ.... ;D


 O0

Alle gekheid op een stokje...

praten is goed..... en in alle redelijkheid... maar soms werkt dat gewoon niet en moet je naar andere middelen grijpen...
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


Mattijs

  • Verkeersregelaar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 985
Reactie #13 Gepost op: 30 januari 2010, 11:49:52
Guusje ter Horst mag wel eens op bezoek bij de collega's uit de blauwe colom in Engeland. Die tonen exact uit wat een agent moet uitstralen !!!

Uiteraard is dit een persoonlijke mening  :)
basis EHBO / BHV AED/reanimatie/BOA OV


Scaniafan

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 542
  • HV geïnteresseerde
Reactie #14 Gepost op: 30 januari 2010, 12:16:28
Guusje ter Horst mag wel eens op bezoek bij de collega's uit de blauwe colom in Engeland. Die tonen exact uit wat een agent moet uitstralen !!!

Uiteraard is dit een persoonlijke mening  :)

Dit is dan misschien een persoonlijke mening, maar wel een mening waar ik me (als niet-hulpverlener) bij kan aansluiten. Als je die engelse agenten ziet http://lh5.ggpht.com/_pRNVwee24ts/Ru27jtgp9lI/AAAAAAAAAes/rMIsSp25l-Y/IMG_1935.JPG dan straalt dat gewoon gezag uit. De mate van "overdrevenheid" wordt volgens mij meer bepaald door de persoon in het uniform dan het uniform.
Rij nooit harder dan je beschermengeltje kan vliegen =)