Open Dag Politie Amersfoort(17 april)

Auteur Topic: Open Dag Politie Amersfoort(17 april)  (gelezen 3266 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Firechief P

  • Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,923
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Gepost op: 10 april 2004, 10:32:12
Zaterdag 17 april vindt tussen 10.00 -16.00 uur de Open Dag in en om het districtsbureau in Amersfoort voor alle bewoners van Eemland Zuid. Tijdens deze dag vinden tal van activiteiten en demonstraties plaats. U bent van Harte Welkom.

Tijdens de Open Dag worden continue rondleidingen gegeven door het bureau. Verder zijn er spectaculaire demonstraties van politiehonden en -paarden, alsook een gezamelijke demo van de brandweer, ambulance , een bergingsmaatschappij en politie. Ook vingerafdrukken laten nemen, een foto laten maken terwijl je op een politiemotor zit of een alcoholtest ondergaan, behoren tot de mogelijkheden.
Verder is het wagenpark van de politie en partners te bezichtigen zoals de politiemotoren, de noodhulpvoertuigen, een spuitwagen  ;D van de brandweer, een ambulance en het videovoertuig van de ME.

Daarnaast zijn er diverse kramen waar allerlei info te vinden is over de TR, Wijkpolitie, Milieu, Verkeer, Slachtofferhulp en de Veldpolitie. Bovendien zal de politiekapel uit Gooi en Vechtstreek de opendag op muzikale wijze omlijsten en loopt er wel een bijzondere agent rond ???...

Locatie
De opendag wordt gehouden op zaterdag 17 april van 10 tot 16 uur in en om het bureau aan de Van Asch van Wijckstraat 45 in Amersfoort.
Bezoekers wordt geadviseerd met het Openbaar vervoer, de fiets of te voet te komen om zoveel mogelijk parkeeroverlast te voorkomen (zouden ze gaan schrijven ;D ;D)

(officiele info uit De Woudenberger)




Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #1 Gepost op: 10 april 2004, 10:44:46
pfff een spuitwagen van de brandweer :'(
Maar ik wist al van de open dag,naar aanleiding van de beelden over die bommelding bij het station ;D ;D


Firechief P

  • Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,923
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Reactie #2 Gepost op: 10 april 2004, 13:05:41
Maar ik wist al van de open dag,naar aanleiding van de beelden over die bommelding bij het station ;D ;D

das ook een lekker verhaal ja, Persoon gooit de tas weg en roept "Als je de tas aanraakt ontploft hij" ja denk het ook als jij hem eerst op de grond raakt....
(maja veiligheid boven alles)

Terug naar de topic...
Kan ben verhinderen, moet sporten en autorijden  ;D
(weet ik in ieder geval dat de politie me niet ziet)


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #3 Gepost op: 10 april 2004, 13:26:04
Dat is niet zo ver weg. Ik ga daar maar eens een kijkje nemen. ;D


Christian

  • Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,440
Reactie #4 Gepost op: 10 april 2004, 19:20:18
Is gelinkt naar de kalender hoor! ;)

Christian