Geneeskundige Combinatie is alleen maar schijnveiligheid?

Auteur Topic: Geneeskundige Combinatie is alleen maar schijnveiligheid?  (gelezen 7254 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

Jonathan85

• Junior gebruiker
  • **
Gepost op: 27 januari 2010, 15:38:17
Hebben de SIGMA's echt een meerwaarde bij een ramp?

rjvaneyk

• Noodhulpteam Hollands Midden
  • Senior gebruiker
Reactie #1 Gepost op: 27 januari 2010, 15:59:38
Wat is het doel van deze Poll ?

RuudF

• Senior gebruiker
Reactie #2 Gepost op: 27 januari 2010, 16:00:49
Jonathan,

Ik moet toch echt ff kwijt dat jij lekker bezig bent.
Gezien al je vorig berichten heb je van de Sigma helemaal geen hoge pet op.
Ik vraag me eigenlijk af waarom je het nodig vindt om telkens zo negatief bezig te zijn over het Sigma.

Denk je nou echt dat als je zo over en tegen vrijwilligers te keer gaat dat deze gemotiveerd blijven?

Ruud

Michel D.

• POL/NRK/SIGMA
  • Senior gebruiker
Reactie #3 Gepost op: 27 januari 2010, 16:08:30
Als je zijn berichten bekijkt, is Jonathan volgens mij druk bezig voor zichzelf een beleidsvisie te vormen over het bestaan de SIGMA. Hij geeft aan bij GHOR NL (?) te werken (althans die indruk wekt hij). Als dat zo is, dan geef ik hem een tip om eens in (buur)regio's te gaan informeren want er worden/zijn her en der in den lande verschillende onderzoeken uitgevoerd waaruit het belang van extra handjes in de witte kolom blijkt.

Haageneesch

• Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #4 Gepost op: 27 januari 2010, 16:21:33
Dus, zoals ik opmaak uit bovenstaande reacties: niet stemmen?

joostvankempen

• REDDINGSBRIGADE
  • Senior gebruiker
  • projectmanager ICT lokale overheid
    • Reddingsbrigade 's-Hertogenbosch
Reactie #5 Gepost op: 27 januari 2010, 17:48:42
Als je zijn berichten bekijkt, is Jonathan volgens mij druk bezig voor zichzelf een beleidsvisie te vormen over het bestaan de SIGMA. Hij geeft aan bij GHOR NL (?) te werken (althans die indruk wekt hij). Als dat zo is, dan geef ik hem een tip om eens in (buur)regio's te gaan informeren want er worden/zijn her en der in den lande verschillende onderzoeken uitgevoerd waaruit het belang van extra handjes in de witte kolom blijkt.

Ik kreeg ook al het idee dat er een onderzoek achter zit, of iets van visievorming ofzo...

@Jonathan85: als ik je een tip mag geven, ga eens in reallife met mensen praten, dat geeft echt een veel eerlijker beeld dan zo'n forum
Niks ten nadele van een forum, dat vele voordelen kent, zoals goede discussies, kweken van onderling begrip en een grote bron van informtie, maar echt een representatief beeld kun je hier natuurlijk nooit krijgen
Bestuurslid Reddingsbrigade 's-Hertogenbosch

strongbow

• Iets met een grote gele bus
  • Senior gebruiker
  • Don't worry, be happy!
Reactie #6 Gepost op: 27 januari 2010, 23:10:08
Aan de andere kant, er is er toch niets op tegen dat er gediscussierd kan worden over het nut en noodzaak van het Sigma in de huidige vorm?
(Los van het motief van Johnatan85)
Rust zal je redden....  BLS/AED/PBLS instructeur

lotus bianca

• Senior gebruiker
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
Reactie #7 Gepost op: 28 januari 2010, 10:33:40
Je begint met de vraag Geneeskundige combinatie is alleen maar schijnveiligheid.
Dan stel je de vraag of de sigma`s meerwaarde hebben.

Je weet toch wel dat de GNK uit meer dan alleen maar SIGMA bestaat he??????

Ik vind de vraag stelling gewoon weg Afkraking van.

Er is al zoveel gezegd over de SIGMA en als je niet kan vermelden waarom je dit wil weten dan zie ik geen reden om hier antwoord op te gaan geven.

Ik betwijfel ten zeerste of je inderdaad wel bij de GHOR werkt of dat je gewoon weg iemand bent met een haat tegen de Sigma vrijwilliger.
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN

RAdeR

• Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
Reactie #8 Gepost op: 28 januari 2010, 12:11:24
Ik betwijfel ten zeerste of je inderdaad wel bij de GHOR werkt of dat je gewoon weg iemand bent met een haat tegen de Sigma vrijwilliger.

Ik ook, via PM heb ik je al eens uitgedaagd je GHOR-nl achtergrond te bewijzen, maar niets gehoord.

Franc

• Forum gebruiker
Reactie #9 Gepost op: 28 januari 2010, 13:24:13

Ik heb een vermoeden wie er schuil gaat achter de alias 'Jonathan85'. En als dat vermoeden klopt dan zal hij zeker geen 'haat tegen de SIGMA vrijwilliger' koesteren, zijn vragen zijn oprecht voor zover ik het kan inschatten.
Het zou hem dan wél sieren als hij zich écht bekend zou maken....  :-X