Geneeskundige Combinatie is alleen maar schijnveiligheid?

Auteur Topic: Geneeskundige Combinatie is alleen maar schijnveiligheid?  (gelezen 7179 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

DerDikke

  • HGE Sigma
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 22
Reactie #20 Gepost op: 1 februari 2010, 22:45:39
Ik heb zojuist gekeken bij www.ghor.nl en dan bij contact. Hierin staan alle medewerkers van GHOR NL. Ik zie daar geen jonathan staan.
Volgens mij is jonathan inderdaad (werkzaam bij een onderzoeksbureau of iets dergelijks) ingehuurd om een of andere onderzoek/visiedocument vast te stellen.

Er is/was toch een club die onderzoek heeft gedaan in opdracht van het GHOR naar de toekomst van de GNK? Misschien hoort hij daar thuis.


rob-r

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 190
  • SIGMA Breda, EHBOver. Breda
Reactie #21 Gepost op: 2 februari 2010, 08:04:08
Het blijft vreemd dat hij alleen maar naar meningen blijft vragen maar verder nergens op reageert. Als Jonathan de GHOR vertegenwoordigt aan hem de tegenvraag: waarom geen enquette onder de SIGMA vrijwilligers!


Teun Schavuit

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #22 Gepost op: 2 februari 2010, 19:32:28
Het Rode Kruis houdt nu een enquete onder de sigmavrijwilligers.
Warm aanbevolen, want je kunt nu eindelijk je zegje richting Den Haag doen.
Voor de sigmaleden die de enquete nog niet hebben ontvangen: vraag je hoofd GE! O0


LarsAmbu

  • Aanstormend EHVer
  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 383
Reactie #23 Gepost op: 11 februari 2010, 17:17:38
Ik lees dit topic nou eens door..
En ik verbaas me een beetje over de vraag die in dit topic gesteld word.
Het is toch raar dat SIGMA leden zo neergezet worden, het lijkt mij dat ze onmisbaar zijn tijdens een ramp/ernstige calamiteit.
Tenminste in regio Drenthe zijn er niet zo veel Ambulance`s beschikbaar om dit in een keer op te vangen bij ramp/ernstige calamiteit, dan is het toch mooi dat het SIGMA er is?
Mijn leraar scheikunde is Hoofd geneeskundige eenheid bij SIGMA, aan zijn verhalen te horen lijkt me dat SIGMA een belangrijke positie in de hulpverlening inneemt tijdens iets ernstigs.

Lars.
Waar een wil is, is een weg.. Ik wil Ambulanceverpleegkundige worden. --------------------------------------------------------------------------------


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #24 Gepost op: 11 februari 2010, 22:48:29
Ik lees dit topic nou eens door..
En ik verbaas me een beetje over de vraag die in dit topic gesteld word.
Het is toch raar dat SIGMA leden zo neergezet worden, het lijkt mij dat ze onmisbaar zijn tijdens een ramp/ernstige calamiteit.

Het is een kritische vraag (geen stelling) met de bedoeling reacties uit te lokken. De SIGMA-leden worden niet 'neergezet' als dat zij geen meerwaarde zouden hebben ;)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s