GRIP 2 Landelijke storing 112 mobiele telefoon - Nederland 26-01-2010

Auteur Topic: GRIP 2 Landelijke storing 112 mobiele telefoon - Nederland 26-01-2010  (gelezen 18179 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

JackM

  • HBT, ICET SAVER methodiek
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 896
Reactie #110 Gepost op: 28 januari 2010, 08:44:50
mensen hebben al moeite met 112 onthouden. laat staan 2 nummers. En hoe zou dat dan in zijn werk moeten gaan? Neem aan dat alle gesprekken toch in driebergen terecht komen en daar zat nou juist die storing.
Tja, ik heb er verder geen verstand van , vandaar dat ik het hier vraag zodat er misshcien iemand is die wel een antwoord kan geven.  ;)
Over Jerommeke z'n idee kan ik alleen maar zeggen chapeau, inderdaad eens een gokje wagen om het voor te stellen. Lijkt me dat als het al in hun draaiboek staat, dat het vreemd s dat het niet gebruikt is.
Wees duidelijk, niet halfbakken, en vooral : recht voor de raap wanneer nodig,dan kom je het verste.


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #111 Gepost op: 28 januari 2010, 10:28:52
zag overigens ook een reactie ivm buitengebied, ja weet niet hoor maar bij ons is het min 10 weet niet hoe hard het bos bij jullie brand op dit moment, beetje onzinnige actie als je het mij vraagt, maar ja ze zullen wel hun redenen hebben.

ik neem aan dat je hier doelt op mijn reactie,
soory maar bos gaat echt niet branden omdat het buiten 30 graden is hoor, daar zit altijd een rede meer achter, maar ik bedoel ook, dat sommige stukken van de gelderlsebossen al gewoon een kwartier rijen zijn, en als een auto uit de bos vliegt in en in de brand vliegt gaat die hei ook echt wel branden hoor ook bij -10
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens