Agenten moeten spierballen tonen'

Auteur Topic: Agenten moeten spierballen tonen'  (gelezen 3427 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Gepost op: 29 januari 2010, 09:59:12
Dus het ligt niet aan de politiek en de gereedschappen die de agenten hebben maar aan de agenten zelf?  ??? ::) :-X

http://www.telegraaf.nl/binnenland/5906801/___Agenten_moeten_spierballen_tonen___.html?p=1,1

vr 29 jan 2010, 08:22 | 59 reacties | lees voor
    
'Agenten moeten spierballen tonen' Van onze parlementaire redactie
DEN HAAG -  Minister Ter Horst (Binnenlandse Zaken) wil dat agenten meer spierballen tonen.


 Foto: Serge Ligtenberg  „Agenten moeten collectief uitstralen dat zij het voor het zeggen hebben in Nederland”, aldus Ter Horst in een overleg over geweld tegen hulpverleners in de Tweede Kamer. „Daar hebben we het intern ook over bij de politie.”

De PvdA-bewindsvrouw wil af van de in de jaren zestig ingezette cultuuromslag dat agenten zich niet meer als autoriteit mogen manifesteren. „Nu geven we het weer een slinger de andere kant op”, aldus Ter Horst. „Gezag is gezag en dat moeten we ook weer laten zien.”

De Tweede Kamer maakt zich nog steeds grote zorgen over het geweld tegen hulpverleners.




DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #1 Gepost op: 29 januari 2010, 10:10:44
Ik zeg polo, ME broek, kistjes eronder en gaan met die banaan. Is er zo weer respect.

Maar nee, wij moeten weer blijven lopen in ons overhemd met stropdas, nette pantelon met vouw erin en schoenen waar ik het niet eens over ga hebben. ???
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


vesalius

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,506
Reactie #2 Gepost op: 29 januari 2010, 10:23:01
Ze spreekt zichzelf inderdaad wel lekker tegen. Moeten ze nu wel of moeten ze nu geen gezag uitstralen???


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #3 Gepost op: 29 januari 2010, 10:25:51
Op dit forum zijn al zoveel goede ideetjes voorbij gekomen, maar het mag gewoon geen ene stuiver kosten allemaal. Dan ben je gewoon klaar...als men niet eens in eigen personeel wenst te investeren.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #4 Gepost op: 29 januari 2010, 11:54:38
Ik zeg polo, ME broek, kistjes eronder en gaan met die banaan. Is er zo weer respect.

Maar nee, wij moeten weer blijven lopen in ons overhemd met stropdas, nette pantelon met vouw erin en schoenen waar ik het niet eens over ga hebben. ???

Hoho, niet zo negatief .... Je krijgt anders een héle mooie broek met een zak op de zijkant, de coltrui is uit het kledingpakket én de Haix ME kisten kun je niet meer bestellen  ;D ;D
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Hammie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 642
  • Avatar by Sylvester
Reactie #5 Gepost op: 29 januari 2010, 12:37:55
Hoho, niet zo negatief .... Je krijgt anders een héle mooie broek met een zak op de zijkant, de coltrui is uit het kledingpakket én de Haix ME kisten kun je niet meer bestellen  ;D ;D

Wat!! is de coltrui eruit? %$^&%#@ als ik dat geweten had dan had ik er vorig jaar 5 besteld.... zucht  :-X
"Waakzaam en dienstbaar"  Uitspraken op dit forum zijn


Vigilance

  • 4 streper eenheid Den Haag
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 508
  • Homo sacra res homini
Reactie #6 Gepost op: 29 januari 2010, 13:29:25
WAT ?! dat kwam uit de mond van de minister ?


SRich

  • Proces Operator
  • Verbannen gebruiker
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 733
Reactie #7 Gepost op: 29 januari 2010, 14:15:29
Eindelijk
Klasse....
Doe normaal dan doe je al gek genoeg :P


Zorbacop

  • Brigadier RR - coach/ANPR/biker/ME
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 132
  • Servo Per Amikeco
    • Zorba-shirts
Reactie #8 Gepost op: 29 januari 2010, 14:21:23
Wat!! is de coltrui eruit? %$^&%#@ als ik dat geweten had dan had ik er vorig jaar 5 besteld.... zucht  :-X

Ja Hammie wel een beetje opletten hoor.
Niet alleen de coltrui, maar ook de (thermo) onderkleding en de sweaters.
En nu krijgen we ook allemaal ineens die geweldige nieuwe brevet met die waanzinnige tekst.
"Waakzaam en Dienstbaar"
Wij moeten de oude, met regionaam, inleveren en dan krijg je zo'n nieuwe ervoor in de plaats.
En die MOET je dragen.

Overigens gezien grote van de mouwen van de overhemden met korte mouwen moet je wel heel grote spierballen kweken.
De mouwen van de dames blouses zijn kleiner dan van de herenoverhemden.

Waar blijft toch dat echte uniform. >:(
Crime is a disease  I'm the cure When everythi


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #9 Gepost op: 29 januari 2010, 18:17:21
Ja Hammie wel een beetje opletten hoor.
Niet alleen de coltrui, maar ook de (thermo) onderkleding en de sweaters.
En nu krijgen we ook allemaal ineens die geweldige nieuwe brevet met die waanzinnige tekst.
"Waakzaam en Dienstbaar"
Wij moeten de oude, met regionaam, inleveren en dan krijg je zo'n nieuwe ervoor in de plaats.
En die MOET je dragen.

Overigens gezien grote van de mouwen van de overhemden met korte mouwen moet je wel heel grote spierballen kweken.
De mouwen van de dames blouses zijn kleiner dan van de herenoverhemden.

Waar blijft toch dat echte uniform. >:(


heb je die brevetten nu pas?  Man... aan het einde van het jaar kregen we die al...en waag het niet om het oude te laten zitten....  :D

Gewoon een goede worker en een lichtblauw overhemd. Ik vind het overhemd helemaal geen slecht idee, alleen dan niet wit, en zo dun. Het vorige model overhemd was prima, dik genoeg en kon een stootje hebben... Heb nu al meerdere overhemden gehad waarbij een worstelingetje ervoor zorgde dat ik geen borstzakjes of knoopjes meer op het hemd zaten... Maar nee... als mag ten koste gaan van de functionaliteit....
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....