Grote brand Gemeentewerf - Bergambacht 02-02-2010

Auteur Topic: Grote brand Gemeentewerf - Bergambacht 02-02-2010  (gelezen 6395 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #20 Gepost op: 2 februari 2010, 19:05:29
Het gaat niet om een oefening.
Het is bij de buren, ofwel de gemeentewerken Bergambacht.
Meer weet ik op het moment niet.
Bron: porto/mensen uit die buurt.

dat is,

hoe raar het ook klinkt toch een hele opluchting
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #21 Gepost op: 2 februari 2010, 19:06:02
En als het nu een onbekende lokatie is? Dan wordt ook vaak het adres van de kazerne gepiept...

dat zou betekenen dat men er na 8 minuten nog niet achter is waar het is
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


1300001-MR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,198
Reactie #22 Gepost op: 2 februari 2010, 19:06:17
En als het nu een onbekende lokatie is? Dan wordt ook vaak het adres van de kazerne gepiept...
.... maar dan kan dat adres vervolgens toch wel aangepast worden bij de volgende alarmeringen ;)


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #23 Gepost op: 2 februari 2010, 19:07:20
.... maar dan kan dat adres vervolgens toch wel aangepast worden bij de volgende alarmeringen ;)

En als dat nu niet gebeurt? Wie P2000 wat langer volgt weet dat dat soms pas uren later gebeurt. Met name in de eerste fase heeft men wel andere dingen te doen...

En "niet weten waar het is" daarmee trek je mijn woorden een beetje uit het verband. De lokatie kan wel bekend zijn,maar niet de exacte straatnaam. Als men eenmaal TP is dan is het belangrijker om de blussing in te zetten dan op het gemakje uit te zoeken wat het exacte adres nu eigenlijk is...


Sverre

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 29
Reactie #24 Gepost op: 2 februari 2010, 19:07:38
.... maar dan kan dat adres vervolgens toch wel aangepast worden bij de volgende alarmeringen ;)
Dat is de vraag, het ging volgens de porto om een binnenbrand, en geen buitenbrand.


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #25 Gepost op: 2 februari 2010, 19:08:56
Dat is de vraag, het ging volgens de porto om een binnenbrand, en geen buitenbrand.

Zat grote branden zijn als buitenbrand begonnen...


Canonfreak

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,049
Reactie #26 Gepost op: 2 februari 2010, 19:11:04
Het lijkt me ook sterk dat met deze weersomstandigheden er een stukje wei in de brand staat..


BHN849

  • Gewezen IVK-student
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,005
  • Benthuizen
    • FotoBPR.nl
Reactie #27 Gepost op: 2 februari 2010, 19:15:21
Een vriend van mij wist contact te leggen met iemand ter plaatse.
Het gaat inderdaad om het terrein van de gemeentewerken dat naast de brandweerkazerne ligt.
De omvang van de brand is groot, er zit ongeveer 5 meter tussen het terrein van de gemeente en de brandweerkazerne. Deze staat op dit moment (gelukkig) nog niet in brand.
Voor nieuws uit de regio Zoetermeer keek je vroeger op www.fotobpr.nl!


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #28 Gepost op: 2 februari 2010, 19:15:36
Het lijkt me ook sterk dat met deze weersomstandigheden er een stukje wei in de brand staat..

Voor het peil weer beneden NAP zakt vanwege de tentoongestelde kennis...... :-X :-\ Een container tegen de gevel / auto is ook een buiten brand... Als je geen kennis van branden hebt... ga dan ook niet intelligent lopen doen... ::)


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #29 Gepost op: 2 februari 2010, 19:28:18
Auto's, vrachtwagens? Waarvan meerderen op een parkeerplaats? Pallets, andere vormen van buitenpandige opslag?
Er zijn toch zat grote buitenbranden geweest die niets met de natuur van doen hadden.....

er ligt enkel een grasveldomheen volgens foto's maar nu ligt er een gemeentewerk van daar de verwarring
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens